עורך דין פלילי אלון שליכטר

מקצועיות, אמינות וחתירה לניצחון

ליעוץ ראשוני חייגו

054-6762373

משרד עו’’ד פלילי אלון שליכטר

השאירו כאן פרטים או התקשרו 054-6762373

    נאשם בעבירות אלימות כנגד בת זוגו ישוחרר לקהילה טיפולית

    (26)

    בית משפט השלום בתל אביב דן בבקשת מעצר עד תום ההליכים נגד אדם צעיר, הנאשם בעבירות אלימות במספר אירועים. כתב האישום מייחס לו תקיפה הגורמת חבלה של ממש, תקיפה סתם ואיומים כנגד בת זוגו.

     

     

    לקוח המשרד עמד בפני כתב אישום חמור שכלל תקיפה הגורמת חבלה של ממש, תקיפה סתם ואיומים. התביעה טענה כי יש להחזיקו במעצר עד תום ההליכים לאור מסוכנותנו בשל האירועים המיוחסים לו בכתב האישום וכן בשל עברו הפלילי הכולל הרשעה בעבירת אלימות וכן כי החלופה שהוצעה בשילוב המסוכנות הנשקפת ממנו אינה מתאימה שכן מדובר בחלופה "פתוחה" לדבריהם.

    משרדו של עו"ד אלון שליכטר, המייצג את הנאשם, ניהל מאבק משפטי עיקש תוך הדגשת רצונו של מרשו להשתלב בהליך טיפולי. עו"ד שליכטר הציג חוות דעת חיוביות מגורמי טיפול רלוונטיים, שירות המבחן והקהילה הטיפולית, שהמליצו על שיקום במסגרת מוגנת. עו"ד שליכטר נלחם בבית המשפט כדי לשכנע את השופטת לתת לנאשם הזדמנות להליך שיקומי. הוא הדגיש כי שיקום הנאשם הוא גם האינטרס הציבורי, שכן אדם שעובר טיפול ופיקוח פחות סיכוי שיחזור ויבצע עבירות בהתאם גם להמלצות הגורמים הטיפוליים.

    שופטת בית משפט השלום בתל-אביב, לאחר ששמעה את טענות הצדדים, קיבלה את עמדתו של עו"ד שליכטר וקבעה כי יש להורות על שחרורו בהתאם להמלצת שירות המבחן להליך שיקומי.

     

    החלטת השחרור בעבירת אלימות במשפחה כנגד בת זוג (פרטים מזהים הושמטו)

    עונש על עבירות של אלימות במשפחה

    עבירות על אלימות במשפחה נחשבים לחמורים בפני גורמי התביעה וגם בתי המשפט. העונשים נקבעים על פי סעיפי העבירה, כך למשל, תקיפה הגורמת חבלה של ממש: סעיף 380 לחוק העונשין, תשל"ז-1977. העונש המקסימלי: 3 שנות מאסר. כאשר מדובר בתקיפה כנגד בן משפחה או למשל בת זוג, מדובר בנסיבה מחמירה, סעיף 382(ג) לחוק העונשין, תשל"ז-1977 ולכן העונש המקסימלי מוכפל ועומד על 6 שנות מאסר. תקיפה סתם: סעיף 379 לחוק העונשין, תשל"ז-1977. העונש המקסימלי: 3 שנות מאסר. איומים: סעיף 192 לחוק העונשין, תשל"ז-1977. העונש המקסימלי: 3 שנות מאסר. 

    תלונות שווא על אלימות במשפחה – ראיון עם עו"ד אלון שליכטר

    לייעוץ מיידי 24/7
    חייגו 054-6762373

    עורך דין פלילי בתל אביב

     

    משרד עורך דין פלילי אלון שליכטר מייעץ, מייצג ומלווה משפטית חשודים ונאשמים לאורך כל ההליך הפלילי. החל משלב החשדות וההכנה לחקירה במשטרה, דרך שלבי המעצר והשחרור, שימוע בטרם הגשת כתב אישום, ניהול המשפט הפלילי בתיק העיקרי בערכאות המשפטיות השונות.


    האמור במאמר אינו מובא כתחליף לקבלת יעוץ משפטי של עורך דין והוא מהווה מידע כללי בלבד, אשר אינו מהווה ייעוץ משפטי מחייב ואין להסתמך עליו בכל צורה שהיא. כל פעולה שנעשית ע"פ המידע והפרטים האמורים במאמר זה הינה על אחריות המשתמש בלבד. בכל מקרה ספציפי יש להיעזר בבעל מקצוע המתמצא בתחום.

    אודות המשרד

    המשרד מייצג באופן יום-יומי עשרות לקוחות בכל הארץ בדין הפלילי והתעבורה, דבר המקנה ניסיון מעשי מול מגוון גורמים. כל תיק שמגיע למשרד נבחן בצורה קפדנית ומדוקדקת, תוך סדר פעולות מיוחד שהוקם לאחר ניסיון רב, דבר המבטיח ייצוג מקצועי מבחינת קבלת כל החומר הרלוונטי, פסיקה רלוונטית למקרה הספציפי, איתור מומחים, בדיקת קווי הגנה אפשריים, הליכי שיקום ועוד.

     

     

    ממליצים עלינו