עורך דין פלילי אלון שליכטר

מקצועיות, אמינות וחתירה לניצחון

ליעוץ ראשוני חייגו

054-6762373

משרד עו’’ד פלילי אלון שליכטר

השאירו כאן פרטים או התקשרו 054-6762373

    מה עושים כאשר אתם חווים הטרדה וחשים מאוימים

    ()

    למערכת החוק במדינה דמוקרטית, מטרה אחת ברורה, היא לשמור על שלומם של אזרחי המדינה הדמוקרטית ועל הזכויות שלהם. הטרדה מאיימת, מוגדרת בחוק, בתור תופעה בה המטריד, מבצע פעולות הנחשבות כמאימות, כלפי הנפגעים. הפעולות הללו יכולות להיות פגיעה ברכוש, איום מילולי, שיחות טלפון טורדניות וכן הלאה. בכל המקרים הללו, משום שקיים חשש לכך שהמטריד ימשיך לבצע את הפעולות הללו שוב ושוב, אפשר להגיש בקשה לבית המשפט להוציא צו בשם: צו למניעת הטרדה מאיימת.

    איך נראה תהליך הוצאת הצו

    תהליך הוצאת הצו מתחיל עם פניה של המוטרדים לבית המשפט, באופן עצמאי או דרך תיווך של עורך דין מנוסה. אלו מבקשים מבית המשפט להוציא צו למניעת הטרדה מאיימת. את הבקשה אפשר להגיש לבית משפט לענייני משפחה במידה ומדובר על מטריד בן משפחה, אבא, אח, ילד וכיוצא באלו. במידה והמטריד הוא קטין, את הבקשה מגישים לבית המשפט לנוער. אחרי מתן הבקשה, בית המשפט יקיים דיון כאשר, ניתן להוציא את הצו במעמד צד אחד בלבד. הרעיון של הצו הוא קודם כל, לשמור על מרחק בין המטריד ובין המוטרדים. אין לצו משמעות נוספת. למשל, אם אישה מתגרשת מבעלה ובשל נסיבות כאלו ואחרות היא מבקשת להוציא צו למניעת הטרדה מאיימת, הצו לא רלוונטי לדיון בשאלת שיעור המזונות אותו האדם ידרש לשלם וכן הלאה. כלומר, אנחנו מדברים על פרוצדורה משפטית ולא קביעת גזר דין וכיוצא באלו.

    למה תמיד כדאי לפנות לקבלת ייעוץ משפטי

    אמנם, במדינה דמוקרטית, תפקידו של השדה המשפטי הוא להגן על זכויות המיעוטים ולשמור עליכם, מפני החוק ומפני אזרחים נוספים. אבל, גם אם על פניו, המציאות נראית ברורה כשמש, הרי שבבית המשפט, הדיון יכול להשתנות ולהיראות אחרת לחלוטין. בסופו של דבר, בית המשפט לא יכול לקבוע מה אירע במציאות, הוא רק יכול לבחון את הראיות ולפסוק על פי החוק. מכאן שאם אתם רוצים לממש את הזכויות המלאות שלכם בבית המשפט, אינכם יכולים לוותר על סיוע של עורך דין מנוסה, אשר יצליח לשטוח את הטענות שלכם בפני השופט ולהילחם על הזכויות שלכם, על פי חוק.

    לבחור בעורך הדין הטוב ביותר

    המשרד של עורך דין פלילי אלון שליכטר, מומחה במתן סיוע למשפט פלילי ובליווי מקרים של עברות תעבורה וכן הלאה. כל שעליכם לעשות הוא להרים טלפון, לספר מה קרה וליהנות משירות מקצועי ויעיל. צרו קשר עוד היום.

    אודות המשרד

    המשרד מייצג באופן יום-יומי עשרות לקוחות בכל הארץ בדין הפלילי והתעבורה, דבר המקנה ניסיון מעשי מול מגוון גורמים. כל תיק שמגיע למשרד נבחן בצורה קפדנית ומדוקדקת, תוך סדר פעולות מיוחד שהוקם לאחר ניסיון רב, דבר המבטיח ייצוג מקצועי מבחינת קבלת כל החומר הרלוונטי, פסיקה רלוונטית למקרה הספציפי, איתור מומחים, בדיקת קווי הגנה אפשריים, הליכי שיקום ועוד.

     

     

    ממליצים עלינו