עורך דין פלילי אלון שליכטר

מקצועיות, אמינות וחתירה לניצחון

ליעוץ ראשוני חייגו

054-6762373

משרד עו’’ד פלילי אלון שליכטר

השאירו כאן פרטים או התקשרו 054-6762373

    לזכות לייעוץ משפטי בחשד לסחר בסמים

    ()

    על פי פקודת הסמים המסוכנים, סחר בסמים, הינה עבירה פלילית בישראל. אבל, למרות הקביעה המוחלטת הזו, הרי שנדרשים תנאים מסוימים, על מנת שהתביעה תוכל לטעון כי אכן אנחנו מדברים על עברות של סחר בסמים. בסופו של דבר, בייחוד בשנים האחרונות, שעה שחלה עליה בשיעור הצריכה הפרטית של סמים קבלים, בקרב חלקים רחבים באוכלוסייה, בית המשפט יודע להבדיל בין מי שעסק בצריכה פרטית של סמים ובין מי שקנה ומכר סמים, בשביל להרוויח כסף. אמנם, העונש המחמיר ביותר, בנוגע לעברות של סחר בסמים, עומד על עשרים שנות מאסר. למרות זאת, אנחנו מבדילים בין סוגים שונים של סחר, אשר בכל מקרה ומקרה, אפשר למצוא את הפרצות בחוק, שיאפשרו הקלה משמעותית בעונש ולעיתים, לביטול ההרשאה.

    באילו תנאים ניתן יהיה להוכיח כי מדובר על סחר בסמים בראי משפטי

    ראשית, הדיון הוא הדיון בנוגע לצדדים אשר השתתפו באותו סחר בסמים. מה זאת אומרת? אנחנו צריכים להבדיל בין היבואן של החומר, מי שמכר את הסמים לדילרים השונים, אנשי התיווך והמשא ומתן וכן הלאה. שנית, אנחנו צריכים להתייחס לסוג החומר הנסחר. לצורך העניין, דילר המגדל כמה שיחים של מריחואנה בחצר האחורית ומוכר את החומר למספר קטן של צרכנים לצריכה עצמית, יקבל עונש קטן בהרבה מזה של הסוחר בסמים כמו הירואין, קוקאין, אקסטזי וכיוצא באלו. כמובן, השאלה השלישית שצריך לשאול היא האם מבצע העברה קטין או בגיר? למשל, במידה ומדובר על סחר בסמים על ידי קטין, אפשר להציע חלופות מעצר וטיפול מקל, בשל גילו הצעיר של מבצע העברה.

    למה כדאי לפנות לעורך דין פלילי

    במידה והועלו חדשות נגדכם על סחר בסמים, ראשית, דעו כי פניה לעורך דין מנוסה מהתחום הפלילי תסייע לכם כבר מהשלבים הראשונים של החקירה. בין היתר, עורך דין יכול להציע חלופות מעצר, כך שניתן יהיה לשחרר את החשוד לעיתים בערבות, למעצר בית או לחלופות מעצר אחרות, עד לתום ההליך הפלילי. בהמשך, לפני ההכרעה על גזר הדין, עורך דין מומלץ יאבק למען האינטרסים שלכם ויעשה כל שאפשר, כדי להצביע על נסיבות מקלות, אשר יובילו בהמשך, להקלה בעונש. כמובן, במידה והואשמתם ללא ראיות מתאימות, עורך הדין יצביע על כך ויפעל למחיקת האישום הפלילי מהתיק שלכם.

    לקבל סיוע משפטי מהטוב ביותר

    משרד עורכי הדין אלון שליכטר, מתמחה במתן סיוע וליווי משפטי בתחום הפלילי. נשמח לתת לכם מענה מקצועי, במידת הצורך. צרו עימנו קשר עוד היום.

    אודות המשרד

    המשרד מייצג באופן יום-יומי עשרות לקוחות בכל הארץ בדין הפלילי והתעבורה, דבר המקנה ניסיון מעשי מול מגוון גורמים. כל תיק שמגיע למשרד נבחן בצורה קפדנית ומדוקדקת, תוך סדר פעולות מיוחד שהוקם לאחר ניסיון רב, דבר המבטיח ייצוג מקצועי מבחינת קבלת כל החומר הרלוונטי, פסיקה רלוונטית למקרה הספציפי, איתור מומחים, בדיקת קווי הגנה אפשריים, הליכי שיקום ועוד.

     

     

    ממליצים עלינו