עורך דין פלילי אלון שליכטר

מקצועיות, אמינות וחתירה לניצחון

ליעוץ ראשוני חייגו

054-6762373

משרד עו’’ד פלילי אלון שליכטר

השאירו כאן פרטים או התקשרו 054-6762373

    הכל על הדין הפלילי בנוגע לביצוע מעשה מגונה בקטין

    ()

    נתחיל בכך שההגדרה של מעשה מהסוג הזה היא של עבירה פלילית. מה זו עבירה פלילית? עבירה של אדם על חוקי המדינה. על פי העקרונות של הזכות של כל אדם לחיות בביטחון, הרי שגם לקטינים יש זכות על גופם. מעשי פדופיליה ופגיעה בקטינים, עלולים להוביל לגזר דין חמור ובמקרים רבים, למאסר של הנאשם.

    במאמר הבא, נדבר על ההליך הפלילי ועל התפקיד של עורך הדין. בואו נתחיל.

    למה חשוב להתייעץ עם עורך דין מהרגע הראשון

    כל חקירה מתחילה עם הגשת תלונה במשטרה. אגב, התלונה לא חייבת להיות מגובה בהוכחות. לעיתים, המשטרה תחליט לעצור את החשוד למעצר ימים או למעצר עד לתום ההליכים, בכפוף להסכמה של בית המשפט. כבר בשלבים הראשונים של החקירה, עורך דין פלילי יכול לייעץ אתכם כדי לשמור על האינטרסים שלכם עד כמה שניתן. במידה ואתם לא אשמים בדבר, עורך דין יפעל לסגירת התיק וכמובן, במידה והמשטרה או הפרקליטות ביקשו לעצור אתכם, עורך הדין הפלילי, יעשה כל שביכולתו, כדי להציע לבית המשפט חלופות מעצר. כמו מעצר בית, שחרור בערבות וכן הלאה.

    אנחנו מדברים על תחום רחב

    מעשה מגונה בקטין הוא מונח מתעתע, שכן אנחנו מדברים על תחום רחב ומורכב, בדין הפלילי. למשל, קיום יחסי מין עם קטין בן חמש עשרה, לא יישפט באותו האופן, כמו ביצוע מעשים מגונים בילדה בת שבע. כאשר מדובר על ביצוע מעשה מגונה בקטין מעל גיל ארבע עשרה, בדרך כלל, עונש המאסר המינימלי יהיה שלוש שנות מאסר בפועל, בעוד ביצוע מעשה מגונה בקטין מתחת לגיל ארבע עשרה, יוביל לעונש מינימלי של שבע שנות מאסר בפועל.

    האם ניתן להגיש תלונה על אירוע שאירע בעבר

    יש מקרים, בהם אדם בוגר, מחליט להעיד על אירועים חמורים שהתרחשו בזמן שהיה ילד. במקרה הזה, חשוב לשים לב האם חלה התיישנות על האירועים או האם אפשר להגיש תלונה, בשביל לפעול לקיום הליך פלילי מלא. כמובן, חשוב להתייעץ עם עורך דין מומחה לתחום, כדי שכל האפשרויות יהיו פרוסות לפניכם, כך תבחרו את הבחירה הטובה ביותר מבחינתכם.

    אל תישארו עם זה לבד

    בין אם אתם חשודים בקיום מעשים מסוג זה ובין אם אתם מעוניינים להגיש תלונה, הרי שבכל מקרה, נכון להתייעץ עם עורך דין מומחה לדין הפלילי. עורך הדין אלון שליכטר, יסביר לכם הכל ויתן לכם את הכלים, לבחור את הבחירות הנכונות ביותר עבורכם. לפרטים, חייגו.

    אודות המשרד

    המשרד מייצג באופן יום-יומי עשרות לקוחות בכל הארץ בדין הפלילי והתעבורה, דבר המקנה ניסיון מעשי מול מגוון גורמים. כל תיק שמגיע למשרד נבחן בצורה קפדנית ומדוקדקת, תוך סדר פעולות מיוחד שהוקם לאחר ניסיון רב, דבר המבטיח ייצוג מקצועי מבחינת קבלת כל החומר הרלוונטי, פסיקה רלוונטית למקרה הספציפי, איתור מומחים, בדיקת קווי הגנה אפשריים, הליכי שיקום ועוד.

     

     

    ממליצים עלינו