Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

עורך דין פלילי אלון שליכטר

מקצועיות, אמינות וחתירה לניצחון

ליעוץ ראשוני חייגו

054-6762373

משרד עו’’ד פלילי אלון שליכטר

השאירו כאן פרטים או התקשרו 054-6762373

    שחרור מוקדם וחנינה לאסירים בתקופת הקורונה

    (6)

    לייעוץ מיידי 24/7
    חייגו 054-6762373

    לאור המגפה העולמית והחשש הגובר שנגיף הקורונה יתפשט גם בבתי סוהר ויעמיד בסכנה את כלל אוכלוסיית האסירים, ובפרט אסירים ששייכים לקבוצות סיכון מפאת גיל ומצב בריאות לקוי ניתן לשקול ביצוע הליכים דחופים בשלושה מסלולים עיקריים: בקשה לשחרור על תנאי מטעמים רפואיים, בקשה לשחרור מוקדם לפי סעיפים 2-3 לחוק שחרור על תנאי ממאסר הגשת בקשת חנינה דחופה לנשיא המדינה. עו"ד פלילי אלון שליכטר מסביר במאמר הבא >>

    בקשה לשחרור על תנאי מטעמים רפואיים לפי סעיף 7(ד) לחוק שחרור על-תנאי ממאסר, תשס"א-2001

    ניתן לפנות בהתאם לחוק שחרור על תנאי לשחרור מטעמים רפואיים בעילות הבאות:

    1. ימיו של האסיר ספורים או המשך שהותו במאסר יסכן את חייו באופן ממשי, בשל חולניותו.
    2. האסיר חולה במחלת הסרטן או עבר או עומד לעבור השתלה של איבר חיוני, ואשר בשל כך עליו לקבל טיפול רפואי שיש בו כדי לסכן את חייו באופן ממשי והטיפול מלווה בירידה ניכרת בתפקוד ובסבל רב.

    בקשה לשחרור מוקדם לפי סעיפים 2-3 לחוק שחרור על-תנאי ממאסר, תשס"א-2001, כאשר הנסיבות הרפואיות על רקע המצב הנוכחי יהיו חלק מנימוקי השחרור

    באותם מקרים היותו של האסיר נמנה עם אוכלוסייה המצויה בסיכון, או בשל מצבו הרפואי – יש לפנות לוועדת השחרורים בבקשה נפרדת לקיום דיון דחוף, תוך פירוט הנימוקים לכך.

    הגשת בקשת חנינה דחופהשתתבסס בין היתר על המצב הקשה שנוצר בעקבות התפשטות נגיף הקורונה

    ניתן להגיש בקשה דחופה לחנינה לנשיא מהמדינה לשחרור ממאסר בנימוקים של סכנה לבריאות האסיר ויתר אוכלוסיית האסירים וכן מנימוקים של בעיות מיוחדות שמהן סובלת משפחתו של האסיר בעקבות התפשטות הנגיף. בקשה לחנינה לנשיא המדינה התקבלה וזאת בשל כך שבנו של האסיר סובל ממגבלות קוגניטיביות ותפקודיות חמורות ועקב כך נותר ללא מסגרת טיפולית בעקבות התפשטות נגיף הקורונה והמשפחה זקוקה נואשות לנוכחותו של האב (האסיר) בבית.

    ניתן לפנות למשרדו של עורך דין פלילי אלון שליכטר, ללא התחייבות, על מנת לבחון את האפשרות לשחרור מוקדם של יקירכם, מומלץ לפנות בהקדם האפשרי שכן המצב בשלב זה מאוד דינמי ואין לדעת מתי יחול שינוי במצב דברים זה.

    לייעוץ מיידי 24/7
    חייגו 054-6762373

    משרד עורך דין פלילי אלון שליכטר מייעץ, מייצג ומלווה משפטית חשודים ונאשמים לאורך כל ההליך הפלילי. החל משלב החשדות וההכנה לחקירה במשטרה, דרך שלבי המעצר והשחרור, שימוע בטרם הגשת כתב אישום, ניהול המשפט הפלילי בתיק העיקרי בערכאות המשפטיות השונות.


    האמור במאמר אינו מובא כתחליף לקבלת יעוץ משפטי של עורך דין והוא מהווה מידע כללי בלבד, אשר אינו מהווה ייעוץ משפטי מחייב ואין להסתמך עליו בכל צורה שהיא. כל פעולה שנעשית ע"פ המידע והפרטים האמורים במאמר זה הינה על אחריות המשתמש בלבד. בכל מקרה ספציפי יש להיעזר בבעל מקצוע המתמצא בתחום.

    אודות המשרד

    המשרד מייצג באופן יום-יומי עשרות לקוחות בכל הארץ בדין הפלילי והתעבורה, דבר המקנה ניסיון מעשי מול מגוון גורמים. כל תיק שמגיע למשרד נבחן בצורה קפדנית ומדוקדקת, תוך סדר פעולות מיוחד שהוקם לאחר ניסיון רב, דבר המבטיח ייצוג מקצועי מבחינת קבלת כל החומר הרלוונטי, פסיקה רלוונטית למקרה הספציפי, איתור מומחים, בדיקת קווי הגנה אפשריים, הליכי שיקום ועוד.

     

     

    ממליצים עלינו