Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

עורך דין פלילי אלון שליכטר

מקצועיות, אמינות וחתירה לניצחון

ליעוץ ראשוני חייגו

054-6762373

משרד עו’’ד פלילי אלון שליכטר

השאירו כאן פרטים או התקשרו 054-6762373

    מעצר ושחרור ממעצר

    (24)

    לייעוץ מיידי 24/7
    חייגו 054-6762373

    משרד עו"ד פלילי אלון שליכטר, מייצג ומלווה חשודים בהליכי המעצר בפני בית המשפט, לרבות: מעצר ימים, מעצר עד תום ההליכים, עררים על מעצרים ובקשות פלילות שונות.

    מהו מעצר ימים?

    האדם שאתם מכירים נלקח לחקירה מה עושים?

    ככלל, רק לבני משפחה או עו"ד מטעם המשפחה יוכל לקבל מידע ראשוני על מעצרו של יקיריכם. למידע על ייעוץ מקצועי טרם החקירה על ידי עו"ד פלילי יש להיכנס למאמר הבא: חקירה במשטרה – המדריך המלא

    מה קורה עם המשטרה מחליטה לעצור את החשוד?

    במרבית המקרים, על המשטרה להביא את החשוד בפני שופט תורן מעצרים וזאת תוך 24 שעות ממעצרו, בית המשפט כלל יהיה באזור תחנת המשטרה בה הוא נחקר. ישנם מקרים שניתן להגיש ערר על הקצין הממונה שהחליט לעצור את החשוד, אך המדובר במקרים מיוחדים ועל כן מומלץ להתייעץ עם עו"ד פלילי באופן פרטני.

    מתי יתקיים הדיון אצל השופט התורן?

    הדיונים נפתחים החל משעה 08:30 בבוקר, אך אין ערובה לכך שהדיון שלכם דווקא יתחיל בשעה הזו, וזאת בשל העומס הרב על בתי המשפט באותו היום. לכן, יש לקחת בחשבון שההמתנה לדיון תיארך שעות ארוכות.

    מה קורה בדיון אצל השופט התורן?

    נציג מטעם תחנת המשטרה שחקרה אותו יופיע לדיון כמו גם עו"ד פלילי מטעמכם, אשר יהיה זכאי לשאול את החוקר שאלות על החקירה ובמיוחד על התקדמות ולאחריה לטעון בפני בית המשפט לשחרור ממעצר.

    כמובן שעו"ד פלילי מיומן ומנוסה יכול להשפיע באופן ישיר על שחרור חשוד או על צמצום ימי המעצר המבוקשים על ידי המשטרה למינימום האפשרי.

    להלן, דוגמא לבקשה להוצאת צו מעצר על ידי המשטרה (מצונזר מפאת צנעת הפרט):

    כאמור בית המשפט יכול להחליט על הארכת מעצר במספר ימים נוספים (בעילות של צורכי חקירה, שיבוש הליכי משפט ומסוכנות) או להורת על שחרור ממעצר בתנאים כגון הרחקה; אי יצירת קשר עם מעורבים; מעצר בית; הפקדה כספית; ערבות צד ג'; ועוד.

    להלן דוגמא לשחרור ממעצר חשוד בייצוגו של עו"ד אלון שליכטר  (מצונזר מפאת צנעת הפרט):

    מה ניתן לעשות כדי להוביל לשחרור ממעצר?

    בשלב המעצר לעו"ד שמייצג את החשוד אין את חומר הראיות, חומר הראיות נמצא בידי המשטרה ומוצג לבית המשפט בלבד, לכן על מנת להוביל לשחרור ממעצר, יש להכניס לתמונה עורך דין פלילי מנוסה מוקדם ככל הניתן, והמועד המומלץ ביותר הינו טרם החקירה במשטרה, וזאת על מנת שיוכל לתת ייעוץ לפני החקירה לחשוד ובכך לשלוט בצורה טובה יותר במידע שיש למשטרה בכל שלב, להעלות טענות חשובות שבמידה ולא יעלה אותם הדבר ישמש כנגדו ומשקלן לאחר מכן יהיה נמוך מאוד וכלל לא יתקבל, דברים לא ייבדקו ולמעשה יעלה את הסיכויים שבית המשפט לא יהיה חשוף למידע הזה בעת הארכת המעצר.

    בדיון המעצר בבית המשפט, עורך דין פלילי מנוסה יודע לחקור בצורה מקצועית את חוקר המשטרה בבית המשפט ובכך לשכנע את בית המשפט לשחרור ממעצר. בנוסף, עורך דין פלילי יודע להכין את משפחת העצור ואת מקום החלופה הרלוונטי לעניין על מנת להציג בפני בית המשפט אפשרות אחרת ממעצר לאפשרות שחרור. בעזרת נחישות ומקצועיות ניתן להוביל לשחרור ממעצר!

    מה ניתן לעשות במידה ובית המשפט החליט להאריך את המעצר?

    יש לראות את התמונה הגדולה, ולשקול האם כדאי להגיש ערר על החלטת בית המשפט השלום לבית המשפט המחוזי. יובהר, החלטה מסוג זה הינה שילוב של ידע וניסיון משפטי באשר לעוצמת החשד, עברו של החשוד ונסיבות נוספות אשר עו"ד פלילי מנוסה ידע להעריך טרם הגשת ערר. כמו כן, יש ללמוד את החלטת בית המשפט ובמידה ובית המשפט נוטה לכיוון שחרור ממעצר אולי לא דיי לו בערבויות שהוצגו לו ויש להביא מפקחים אחרים / נוספים לדיון בהארכת המעצר הבאה.

    דגשים למשפחות וחברים של העצור

    ידוע כי מדובר במצב לא נעים עם הרבה לחץ, חששות ופחדים. לכן גם מהסיבה הזו שכירת שירותיו של עו"ד פלילי יכולה לעזור לקשר עם העצור לצרכיו הבסיסיים, הבריאותיים והתמיכה המורלית לה הוא זקוק בזמן זה. לדיונים ככלל מומלץ להגיע אם אתם משפחה קרובה של החשוד, וזאת גם למען הרמת המורל והחיזוק הנפשי במובן ש"אתם איתו". גם במידה ואתם סולדים לחלוטין ממה שמיוחס לחשוד או מאמירות החוקר ובית המשפט יש לזכור מדובר בשלב החשדות בלבד, ולא פעם אדם נעצר בעקבות תלונות שווא, טעויות בזיהוי ולבסוף לא הוגש כתב אישום.

    חשיבות ייצוג וליווי של עו"ד פלילי בשלב דיוני המעצר

    הליך מעצר הימים הינו הליך אינטנסיבי, בו עו"ד פלילי מנוסה יוכל לנהל עבורכם את המערכה המשפטית בראיה אסטרטגית כוללת, וזאת מתוך ידע וניסיון משפטי מעמיק של ההליכים הצפויים, כך ידע לבחור בטקטיקות הנדרשות על מנת להשיג את התוצאה הטובה ביותר עבור החשוד ולהוביל לשחרורו מוקדם ככל הניתן!

    בנוסף, החשוד בהליך המעצר נמצא גם בחקירה משטרתית, ולכן הליווי של עו"ד פלילי מנוסה הינה הרת גורל, שכן זכותו של החשוד להיוועץ עם עו"ד טרם כל חקירה גם במהלך שהותו במעצר והייצוג בהליך המעצר כולל ליווי חשוב זה.

    בהליכי מעצר משרדנו זמין 24/7

    לייעוץ מיידי 24/7
    חייגו 054-6762373

    משרד עורך דין פלילי אלון שליכטר מייעץ, מייצג ומלווה משפטית חשודים ונאשמים לאורך כל ההליך הפלילי. החל משלב החשדות וההכנה לחקירה במשטרה, דרך שלבי המעצר והשחרור, שימוע בטרם הגשת כתב אישום, ניהול המשפט הפלילי בתיק העיקרי בערכאות המשפטיות השונות.


    האמור במאמר אינו מובא כתחליף לקבלת יעוץ משפטי של עורך דין והוא מהווה מידע כללי בלבד, אשר אינו מהווה ייעוץ משפטי מחייב ואין להסתמך עליו בכל צורה שהיא. כל פעולה שנעשית ע"פ המידע והפרטים האמורים במאמר זה הינה על אחריות המשתמש בלבד. בכל מקרה ספציפי יש להיעזר בבעל מקצוע המתמצא בתחום.

    שאלות ותשובות

    במידה ואכן אדם קרוב אליכם נעצר, ככלל הוא יובא בפני שופט מעצרים בבית המשפט באזור בו הוא נחקר, וזאת תוך 24 שעות מרגע מעצרו.

    לא ניתן להעביר אוכל / שתיה או ביגוד לעצור באולם בית המשפט. במידה ובית המשפט מחליט על הארכת מעצר החשוד ככלל ניתן להעביר על ידי בן משפחה או קרוב אחר שבית המשפט התיר לו להעביר דברים דרך הגעה פיזית לבית המעצר בו שוהה העצור בדרכים המקובלות של שירות בתי הסוהר.
    .

    במידה והוחלט על הארכת מעצר של חשוד, ניתן לשקול הגשת ערר לבית המשפט המחוזי.

    עורך דין מעצרים מנוסה, יודע לחקור את נציג המשטרה המבקש את מעצרו של החשוד ועל פי תשובת נציג המשטרה ניתן לשכנע את בית המשפט לשחרר את העצור מהמעצר. כמו כן, ליווי העצור הן בשלב החקירה והן בשלב המעצר הינו קריטי למצב רוחו הנפשי של העצור כאשר הוא במצב לחץ קשה, דבר אשר יכול להשפיע על הגרסה שימסור למשטרה והן למצב בו נמצאים הקרובים אליו.

    במסגרת הליווי עורך דין מעצרים פוגש בעצור הן בתחנת המשטרה, הן בבית המשפט והן בביקורים בבית המעצר.

    אודות המשרד

    המשרד מייצג באופן יום-יומי עשרות לקוחות בכל הארץ בדין הפלילי והתעבורה, דבר המקנה ניסיון מעשי מול מגוון גורמים. כל תיק שמגיע למשרד נבחן בצורה קפדנית ומדוקדקת, תוך סדר פעולות מיוחד שהוקם לאחר ניסיון רב, דבר המבטיח ייצוג מקצועי מבחינת קבלת כל החומר הרלוונטי, פסיקה רלוונטית למקרה הספציפי, איתור מומחים, בדיקת קווי הגנה אפשריים, הליכי שיקום ועוד.

     

     

    ממליצים עלינו