Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

עורך דין פלילי אלון שליכטר

מקצועיות, אמינות וחתירה לניצחון

ליעוץ ראשוני חייגו

054-6762373

משרד עו’’ד פלילי אלון שליכטר

השאירו כאן פרטים או התקשרו 054-6762373

    מתווה שר המשפטים למחיקת רישום פלילי לצרכני קנאביס

    (1)

    לייעוץ מיידי 24/7
    חייגו 054-6762373

    לאחרונה פורסם כי שר המשפטים אמיר אוחנה קורא לציבור הרחב להגיש בקשות למחיקת רישום פלילי באופן מיידי – במה דברים אמורים? 

    שר המשפטים אמיר אוחנה קורא לציבור הרחב להגיש באופן מיידי בקשות למחיקת רישום פלילי:

    אם יש לי הרשעה מבית משפט על החזקת או צריכת קנאביס כדאי להגיש חנינה?

    על פי הפרסומים האחרונים מחודש פברואר 2020, שר המשפטים בהיותו ממליץ על קבלת בקשות חנינה לנשיא המדינה, נראה לכך שהתשובה חיובית. יחד עם זאת, יש מקום לבחון בצורה מעמיקה האם המקרה שלך נכנס בתוך המתווה החדש שפורסם על ידי שר המשפטים אמיר אוחנה.

    מה הם שיקולי החנינה לנשיא המדינה?

    השיקולים המרכזיים בבקשת חנינה לנשיא המדינה הינם למשל:

    • חסד ורחמים.
    • שינוי נסיבות מאז ההרשעה ועד למועד הגשת בקשת החנינה לנשיא המדינה.
    • שינוי בחוק ובמדיניות האכיפה.
    • ענישה אשר פוגעת גם בחפים משפשע והשפעה בלתי מידתית ביחס למרכיב העונשי עצמו.
    • מסר לציבור.
    • תיקון טעות ועיוות דין.

    אליו נושאים יש משמעות בבקשת חנינה לנשיא המדינה?

    את רוב המשקל בבקשת חנינה לנשיא המדינה,  בעתירה לקבלתה ניתן למצוא למשל את אופי וסוג העבירה בגינה יש הרשעה, כלומר האם מדובר בעבירה חמורה או עבירה קלה, נסיבות אישיות מגיש בקשת החנינה, חלוף הזמן מאז ההרשעה ועד מועד הגשת בקשת החנינה, פגיעה קונקרטית בעקבות ההרשעה, שיקום ועוד.

    איך מגישים בקשת חנינה לנשיא המדינה?

    חשוב לדעת, כי חנינה לנשיא המדינה, ניתנת במקרים חריגים ומצומצמים. לכן, טרם הגשת בקשת חנינה לנשיא המדינה, יש להכינה בצורה מנומקת, ומאורגנת היטב, בעלת איסוף כל המידע הרלוונטי והתייחסות לכל הנקודות החזקות והחלשות על מנת להעלות את סיכויי קבלת החנינה מנשיא המדינה. לקבלת מדריך מלא באתר המשרד על חנינה מנשיא המדינה ניתן לקרוא המדריך המלא למחיקת רישום פלילי

    על פי שר המשפטים, אמיר אוחנה, יש לפנות באופן מיידי לבקשות חנינה לנשיא המדינה, ולכן זה הזמן לפנות למשרדנו אשר מנוסה בייצוג בבקשות חנינה לנשיא ולהשאיר את העבר מאחור ולפתוח דף חדש. משרדו של עו"ד אלון שליכטר ישמח לעמוד לרשותכם בכל נושא ובכל עניין. צרו איתנו קשר עוד היום לתיאום פגישה ללא התחייבות!

    לייעוץ מיידי 24/7
    חייגו 054-6762373

    משרד עורך דין פלילי אלון שליכטר מייעץ, מייצג ומלווה משפטית חשודים ונאשמים לאורך כל ההליך הפלילי. החל משלב החשדות וההכנה לחקירה במשטרה, דרך שלבי המעצר והשחרור, שימוע בטרם הגשת כתב אישום, ניהול המשפט הפלילי בתיק העיקרי בערכאות המשפטיות השונות.


    האמור במאמר אינו מובא כתחליף לקבלת יעוץ משפטי של עורך דין והוא מהווה מידע כללי בלבד, אשר אינו מהווה ייעוץ משפטי מחייב ואין להסתמך עליו בכל צורה שהיא. כל פעולה שנעשית ע"פ המידע והפרטים האמורים במאמר זה הינה על אחריות המשתמש בלבד. בכל מקרה ספציפי יש להיעזר בבעל מקצוע המתמצא בתחום.

    אודות המשרד

    המשרד מייצג באופן יום-יומי עשרות לקוחות בכל הארץ בדין הפלילי והתעבורה, דבר המקנה ניסיון מעשי מול מגוון גורמים. כל תיק שמגיע למשרד נבחן בצורה קפדנית ומדוקדקת, תוך סדר פעולות מיוחד שהוקם לאחר ניסיון רב, דבר המבטיח ייצוג מקצועי מבחינת קבלת כל החומר הרלוונטי, פסיקה רלוונטית למקרה הספציפי, איתור מומחים, בדיקת קווי הגנה אפשריים, הליכי שיקום ועוד.

     

     

    ממליצים עלינו