עורך דין פלילי אלון שליכטר

מקצועיות, אמינות וחתירה לניצחון

ליעוץ ראשוני חייגו

054-6762373

משרד עו’’ד פלילי אלון שליכטר

השאירו כאן פרטים או התקשרו 054-6762373

    עיקרי הדין הפלילי בעברות מין

    ()

    הדין הפלילי מתייחס לסוגים שונים של עברות. החל מעברות בתחום התעבורה וכלה בעברות בתחום המיסים. עברות בעניינים הנוגעים לפגיעות מיניות, נוגעות להתמחות ספציפית של עורך דין עבירות מין. משום שאנחנו מדברים על תחום שנכלל בתחום של עברות חמורות ומשום שהחוק די מחמיר בעניינים הללו, הרי שאם אתם מעוניינים להגיש תביעה או שמא, אתם עומדים בפני משפט, חשוב לבחור עורך דין עבירות מין, הבקיא בנושא, כדי שיהיה מי שיתן לכם את המענה המקצועי הרלוונטי.

    מה נכלל בתחום של עבירות מין

    עבירות מין הן תחום משפטי רחב היקף. המתחיל בשימוש במילים פוגעניות ומגיע עד לביצוע יחסים שלא בהסכמה. פגיעה מינית משפיעה על הנפגע או הנפגעת, מבחינה פיזית ונפשית. לכן, החוק משתנה, בהתייחס למאפיינים ספציפים בכל מקרה. העונש הכבד ביותר יכול להגיע עד לעשרים שנות מאסר ויותר, שוב, בכפוף לפרטי המקרה. עורך דין עברות מין, נדרש לתת סיוע משפטי ולעזור לכם לספר את הסיפור מנקודת המבט שלכם.

    מה עושים במקרים של 'התיישנות'

    האתגר הגדול בטיפול בעברות מין מבחינה חוקית הוא שלא פעם, אין דרך לברר באמת, מה קרה. הרי בשביל שהשופט יגזור את גזר הדין, הוא צריך לראות את הראיות ולהבין, האם הטענות של התובע או התובעת בתיק, נכונות. אבל, משום שבנוגע לעבירות מין, בדרך כלל, כל שיש לנו זה את המילה של התובע אל מול המילה של הנתבע, הרי שהפסיקה עומדת על האופן בו השניים זוכרים את האירועים הנידונים. התיישנות הוא מקרה בו לא הוגשה תלונה בסמוך לזמן ביצוע העבירה. במידה והנפגעתאו הנפגע בוחרים להתלונן, אפשר לטעון כי עבר זמן רב מדי והשניים לא זוכרים מה אירע, לכן אי אפשר לפסוק לכאן או לכאן. במידה ונקלעתם לסיטואציה מסוג זה, דעו כי יש דרכים, משפטיות, להוציא את האמת לאור. שוב, עורך דין עברות מין, הבקיא בחוק, יעזור לכם לשטוח את הטענות שלכם בפני בית המשפט.

    לבחור עורך דין מקצועי ואדיב

    הדין הפלילי הוא דין מורכב וכאשר אנחנו מדברים על טיפול בעבירות מין, סף הרגישות עולה במידה רבה. עורך דין מקצועי יהיה שם כדי לתת לכם מענה מקצועי על כל שאלה. עורך הדין ילווה אתכם כדי להביא למימוש האינטרסים שלכם בתיק ויתרה מכך, הוא יעזור לכם להרגיש בטוחים, בתוך הליך משפטי לא פשוט בכלל. אלון שליכטר, בעל משרד עורכי דין המתמחה בתחום, יהיה שם עבורכם.

    אודות המשרד

    המשרד מייצג באופן יום-יומי עשרות לקוחות בכל הארץ בדין הפלילי והתעבורה, דבר המקנה ניסיון מעשי מול מגוון גורמים. כל תיק שמגיע למשרד נבחן בצורה קפדנית ומדוקדקת, תוך סדר פעולות מיוחד שהוקם לאחר ניסיון רב, דבר המבטיח ייצוג מקצועי מבחינת קבלת כל החומר הרלוונטי, פסיקה רלוונטית למקרה הספציפי, איתור מומחים, בדיקת קווי הגנה אפשריים, הליכי שיקום ועוד.

     

     

    ממליצים עלינו