עורך דין פלילי אלון שליכטר

מקצועיות, אמינות וחתירה לניצחון

ליעוץ ראשוני חייגו

054-6762373

משרד עו’’ד פלילי אלון שליכטר

השאירו כאן פרטים או התקשרו 054-6762373

    עורך דין פלילי חיפה

    ()

    אם אתם עומדים למשפט פלילי או, במידה ואתם מעוניינים להגיש תלונה, הרי שבעל המקצוע החשוב ביותר הוא עורך הדין בו תבחרו, כדי לייצג את האינטרסים שלכם בבית המשפט. הרי בסופו של דבר, בין אם ביצעתם עבירה ובין אם אתם מגישים תלונה, הרי שגם כאן וגם כאן, אתם אזרחים בעלי זכויות במדינה דמוקרטית. במילים אחרות, גם לכם מגיעות זכויות. לבחור עורך דין פלילי מומלץ, זו הדרך הבטוחה ביותר, לוודא כי אתם מקבלים את הליווי המקצועי הטוב ביותר לאורך התהליך. באופן הזה, תשארו מוגנים מפני החוק ותהיו בטוחים כי יש מי שדואג לכם, לאורך הדרך.

    מה מאפיין עורך דין בתחום הפלילים מקצועי

    בישראל לא חסרים עורכי דין, איך אפשר לבחור מתוכם עורך דין מומלץ בתחום הפלילי, כזה שיצליח לעזור לכם באופן הטוב ביותר? יש כמה פרמטרים שכדאי לבחון אותם לאורך תהליך הבחירה:

    1. שימו לב האם מדובר על עורך דין המומחה לתחום: עורכי דין הם מי שבקיאים בחוק ולא תמיד נראה את אותה מידת בקיאות בכל תחום. למשל, עורכת דין לענייני משפחה לא תמיד תראה בקיאות בתחום הנדלן וכן הלאה. עורך דין מומלץ בתחום הפלילי הוא מי שעוסק בעיקר בתחום הזה ומייצג לקוחות המבקשים סיוע במשפטי בנוגע לדין הפלילי.
    2. האם אתם מרגישים בנוח עם עורך הדין? עורך דין מומלץ בתחום הפלילי הוא לא תמיד איש המקצוע הטוב ביותר, אלא, גם האדם איתו אתם מרגישים בנוח. בסופו של דבר, לבחור עורך דין זה לבחור באדם שיהיה שם, לאורך כל ההליך הפלילי המתנהל בעניין שלכם. לא פעם, תרצו לקבל הבהרות, לשמוע את עצתו וכן הלאה. אדיבות היא לא תוספת, אלא, היא חלק אינטגרלי מהעבודה של עורך הדין.

    לא להתפשר גם אם המחיר יעלה

    התפקיד של עורך דין מומלץ בתחום הפלילי הוא לשמור עליכם בתוך ההליך המשפטי. בדיוק בגלל זה, אנחנו ממליצים לכם לא להתפשר על המקצועיות של עורך הדין ולא לוותר על סיוע משפטי מעולה, גם אם תדרשו לשלם על כך קצת יותר. הרי לא פעם, הדרך לזהות בעל מקצוע מצויין, נוגעת למידת הביקוש של הקהל לשירותיו. מחירים גבוהים, לא פעם מעידים על ביקוש גבוה ועל יכולותיו של עורך הדין.

    עכשיו, הזמן לצאת לדרך

    אם אתם מחפשים סיוע של עורך דין מומלץ בתחום הפלילי, אלון שליכטר ממתין רק לכם. צרו קשר עם המשרד ויחזרו אליכם בהקדם.

    אודות המשרד

    המשרד מייצג באופן יום-יומי עשרות לקוחות בכל הארץ בדין הפלילי והתעבורה, דבר המקנה ניסיון מעשי מול מגוון גורמים. כל תיק שמגיע למשרד נבחן בצורה קפדנית ומדוקדקת, תוך סדר פעולות מיוחד שהוקם לאחר ניסיון רב, דבר המבטיח ייצוג מקצועי מבחינת קבלת כל החומר הרלוונטי, פסיקה רלוונטית למקרה הספציפי, איתור מומחים, בדיקת קווי הגנה אפשריים, הליכי שיקום ועוד.

     

     

    ממליצים עלינו