עורך דין פלילי אלון שליכטר

מקצועיות, אמינות וחתירה לניצחון

ליעוץ ראשוני חייגו

054-6762373

משרד עו’’ד פלילי אלון שליכטר

השאירו כאן פרטים או התקשרו 054-6762373

    עורך דין פלילי הרצליה

    (60)

    אזרח שומר חוק המקבל זימון לחקירה עשוי בהחלט לאבד עשתונות וזה ממש מובן, חקירה משטרתית עשויה לאיים על כל אדם רגיל אבל כמה פרטים ראשוניים יוכלו לעשות סדר בעניין ולעזור לו להבין את הסיטואציה ולגשת לסיוע משפטי. אז ראשית, חקירה משטרתית עוד לא אומרת שיש פה חשד כלשהו נגד המזומן, ייתכן בהחלט שמבקשים במשטרה את עדותו בפרשה אחרת בה היה נוכח או עשוי להכיר את החשודים בה מצומת זו או אחרת בחייו, ולסייע בהליכי החקירה. אולם בכל מקרה תמיד מה שנאמר במסגרת חקירה משטרתית יכול לשמש כנגד הנחקר גם אם כלל לא היה חשוד לכתחילה.

    מה קורה בחדר החקירות

    אזרח תמים חושב לעיתים שחקירה לא תהווה עבורו בעיה, הוא יסביר את האמת והחוקר יבין, ובכך יסתיים הסיפור. אולם יש לדעת שחוקר משטרתי כלל אינו מנסה במהלך חקירה משטרתית להבין את גרסת הנחקר, לנגד עיניו עומד תיק כלשהו, הכולל מקרה או חשד למקרה והשערות נסיבתיות של המשטרה, אותם היא מעוניינת לבסס, המטרה כעת היא רק להוכיח את נכונותם של ההשערות עליהם מבססת המשטרה את התיק וכל מילה של הנאשם עשויה להיות מפורשת כפי שהם ירצו לפרשה.

    מניפולציות ושיטות חקירה משטרתית

    החוקרים ישתמשו פעמים רבות בשיטות חקירה מתוחכמות, המטרה היא חיובית כמובן, מתוך הבנה שכל עבריין ינסה לשבש את הליכי החקירה, להיתמם ולגלות חוסר ידע בכל הנוגע לעבירה אותה ביצע, החוקר עשוי להציב מול הנחקר מידע שקרי שבדה לצורך הפחדת הנחקר, להציג השערות אישיות כעובדות מבוססות ולסבך אותו בנתונים שונים שיסיעו לחוקר לתפוס את הנחקר בלשונו ולגלות את האמת מאחורי מסכת התמימות. אולם המניפולציות האלו עלולות לגרום לנחקר להודות בעובדות שמעולם לא היו, או לענות על שאלות מתוך השערות כיון שאין להן בסיס מציאותי, זאת מתוך בלבול, לחץ או חוסר הבנה של הפרטים המרובים אותם מעמיס החוקר.

    נגשים נכון לחקירה

    בכל מקרה, גם אם ידועה סיבת החקירה מראש וגם אם אין לנחקר כל מושג על מה עמדים לחקור אותו, המעשה נכון ביותר לעשותו כדי לצאת מהחקירה מהר וקל הוא לגשת ליעוץ. עורך דין מקצועי המכיר את התחום יוכל לסייע לנחקר להבין את קו המחשבה של המשטרה מאחורי החקירה, לארגן במחשבתו את גרסתו כדי שלא תתבלבל במהלך החקירה, ולהתכונן רגשית. עו"ד פלילי אלון שליכטר יוכל לתת לכם את מלוא הייעוץ ויעמיד לרשותכם את כל הניסיון וההבנה המשפטית שצבר בתיקים בהם טיפל כדי שתוכלו לשוב כמה שיותר מהר אל העולם המוכר והבטוח שלכם

    אודות המשרד

    המשרד מייצג באופן יום-יומי עשרות לקוחות בכל הארץ בדין הפלילי והתעבורה, דבר המקנה ניסיון מעשי מול מגוון גורמים. כל תיק שמגיע למשרד נבחן בצורה קפדנית ומדוקדקת, תוך סדר פעולות מיוחד שהוקם לאחר ניסיון רב, דבר המבטיח ייצוג מקצועי מבחינת קבלת כל החומר הרלוונטי, פסיקה רלוונטית למקרה הספציפי, איתור מומחים, בדיקת קווי הגנה אפשריים, הליכי שיקום ועוד.

     

     

    ממליצים עלינו