עורך דין פלילי אלון שליכטר

מקצועיות, אמינות וחתירה לניצחון

ליעוץ ראשוני חייגו

054-6762373

משרד עו’’ד פלילי אלון שליכטר

השאירו כאן פרטים או התקשרו 054-6762373

    עורך דין פלילי בראשון לציון

    (1)

    לא פעם, הליך פלילי יכול להיראות כמו הליך מאיים ובעיקר, לא מובן למתבונן מהצד. אמנם, אי אפשר להאשים אתכם בתחושות הללו, באמת, אם אתם לא בקיאים בדיני הדין הפלילי, הרי שבהיכרח, לא תגלו בקיאות בתחום. אבל, לבחור עורך דין פלילי מתאים, זה בדיוק המהלך שיאפשר לכם לשמור על האינטרסים שלכם בפני המחוקק. במאמר הבא, נדון בהרחבה בעבודה של עורך דין פלילי, נבין איך נראה ההליך הפלילי, כך שתקבלו את כל המידע שיעזור לכם, לבחור נכון. בואו נתחיל עכשיו.

    מה ההגדרה של הליך פלילי

    הליך פלילי הוא הליך משפטי המתייחס לעברות שהן עבירה על חוק המדינה. למשל, מי שנסע במהירות מופרזת, גם אם הוא לא פגע באיש, הרי שהוא עבר על החוק. הליך פלילי יהפוך מורכב יותר ככל שנושא העבירה מסובך יותר וככל שחומרת העבירה תעלה. גם כאן, ניתן דוגמא, אנס, ביצע עבירה חמורה יותר ממנהל אשר הטריד באופן מילולי, עובדת במשרד. בשני המקרים המשפט יהיה, משפט פלילי, אבל מטבע הדברים, העבודה של עורך דין פלילי, תשתנה ממקרה אחד לשני.

    מה כוללת עבודה של עורך דין פלילי

    בשלב הראשון, עורך דין פלילי נמצא שם כדי לייעץ לנאשם או מי שנחשד בביצוע עבירה פלילית. למשל, אם יש אדם שנחשד בהעלמת מס, הרי שהוא יכול להתייעץ עם עורך דין לפני מתן עדות במשטרה. במקרים אחרים, בהם לא נדרש בירור במסגרת חקירה, עורך דין פלילי מקבל מהלקוח את הפרטים, עושה הערכת מצב ובונה את התיק. מה זה אומר? לבנות את התיק? זה למעשה, הרגע בו עורך דין פלילי מקבל החלטה, באיזו גישה לנקוט. בסוף, המציאות מורכבת ולא פעם, האופן בו נציג את הטענות של הלקוח, ישליך על הפסקה המשפטית בתיק. העבודה של עורך הדין היא למצוא את הדרך, לשמור על הזכויות של הלקוח מצד אחד, אבל, לא לחרוג מהחוק.

    עורך דין מנוסה יסביר לכם הכל

    כאשר מחפשים עורך דין פלילי, התחושה הראשונה של לקוחות רבים היא של חוסר אונים, אל מול המצב. שכן, אם אתם לא באים מהתחום, אתם באמת לא מכירים את ההתנהלות בשדה המשפטי. עורך דין פלילי מומלץ, לא רק יעניק לכם ייעוץ משפטי, כי אם יסביר לכם הכל ויבהיר לכם מדוע הדברים נעשים כך ולא אחרת.

    שמרו על הזכויות שלכם

    עורך דין פלילי מומלץ הוא אלון שליכטר. בעל משרד עורכי דין המתמחה בדיני תעבורה ובמשפט פלילי. אנחנו כאן, לכל שאלה שלכם.

    אודות המשרד

    המשרד מייצג באופן יום-יומי עשרות לקוחות בכל הארץ בדין הפלילי והתעבורה, דבר המקנה ניסיון מעשי מול מגוון גורמים. כל תיק שמגיע למשרד נבחן בצורה קפדנית ומדוקדקת, תוך סדר פעולות מיוחד שהוקם לאחר ניסיון רב, דבר המבטיח ייצוג מקצועי מבחינת קבלת כל החומר הרלוונטי, פסיקה רלוונטית למקרה הספציפי, איתור מומחים, בדיקת קווי הגנה אפשריים, הליכי שיקום ועוד.

     

     

    ממליצים עלינו