עורך דין פלילי אלון שליכטר

מקצועיות, אמינות וחתירה לניצחון

ליעוץ ראשוני חייגו

054-6762373

משרד עו’’ד פלילי אלון שליכטר

השאירו כאן פרטים או התקשרו 054-6762373

    עורך דין פלילי באר-שבע

    (1)

    לפעמים, לא צריך הרבה כדי להפוך לחשוד בהליך פלילי. מספיקה מילה של אדם אחד נגדכם ואתם עלולים למצוא את עצמכם עומדים במרכזו של הליך משפטי. בין היתר, תיק פלילי, יכול להוביל להרחקה שלכם ממקום העבודה, לשלילת רישיון ואפילו, לצו עיכוב יציאה מהארץ. במידה ואתם מעוניינים בסגירת תיק חקירה, עליכם לפנות לעורך דין פלילי, אשר ייצג אתכם וידריך אתכם, עד שהאינטרסים שלכם יתממשו במלואם.

    אנחנו צריכים להבדיל בין סוגים שונים של מקרים

    במידה וזומנתם לחקירה, בעוד לא נעשתה כל עבירה פלילית מצידכם, תמיד טוב להתייעץ עם עורך דין פלילי. מדוע? משום שגם אם אתם יודעים כי אתם לא אשמים בדבר, אתם עלולים להגיד בחקירה דברים שיבואו לרעתכם. במידה ומדובר במקרה בו תפלו עליכם האשמת שוא, הרי שעורך הדין יפנה למשטרה או לפרקליטות, בהתאם למקרה וידרוש סגירת תיק חקירה באופן מיידי.

    במידה ואכן ביצעתם עבירה, אבל מדובר על עבירה מינורית בעוד הנאשם נקי מעבר פלילי, הרי שאפשר להגיע להליך של 'הסדר טיעון' עם המדינה. במהלך הסדר הטיעון, החשוד מודה בקיום העברה והמדינה בתמורה, סוגרת את התיק בעניינו. לעיתים, על הנאשם לשלם קנס בשיעור מסוים, אבל בזה נגמר העניין. גם במקרה הזה, כדאי לפעול עבור סגירת תיק חקירה ומחיקת האישום הפלילי.

    השאלה היא איך לקדם את האינטרסים של הלקוח

    חשוב לזכור, אמנם, עורך דין פלילי מצויין יכול לפעול בעניינכם ולקדם סגירת תיק חקירה במהירות וביעילות. אבל, לא תמיד זו הדרך הטובה ביותר לקדם את האינטרסים של הלקוח. יש מקרים בהם דווקא עדיף להמתין עד להגשת כתב האישום, כדי להצביע על פרק זמן ארוך מדי, מעת ביצוע העברה ועד להגשת כתב האישום, למשל. זו רק דוגמא אחת כמובן, בכל מקרה, תמיד טוב לפנות לקבלת ייעוץ משפטי, על מנת שתהיו בטוחים כי ההתנהלות שלכם בהליך הפלילי, מיטיבה עמכם ולא מזיקה.

    משרד עורכי הדין של אלון שליכטר, מוכן למשימה

    בסופו של דבר, תיק פלילי, יכול להפוך למשקולת כבדה, אשר תלווה את הנאשם כל חייו. במידה ואתם נמצאים בסיטואציה לא פשוטה וחשודים בעבירה פלילית זו או אחרת, הדבר הנכון לעשות הוא לפנות לקבלת ייעוץ משפטי. עורך דין פלילי אלון שליכטר, מומחה למשפט פלילי והוא כאן כדי לעזור לכם ועל מנת לייצג את האינטרסים שלכם בזירה המשפטית. יש לכם שאלות? מוזמנים לדבר איתנו ונשמח לסייע.

    אודות המשרד

    המשרד מייצג באופן יום-יומי עשרות לקוחות בכל הארץ בדין הפלילי והתעבורה, דבר המקנה ניסיון מעשי מול מגוון גורמים. כל תיק שמגיע למשרד נבחן בצורה קפדנית ומדוקדקת, תוך סדר פעולות מיוחד שהוקם לאחר ניסיון רב, דבר המבטיח ייצוג מקצועי מבחינת קבלת כל החומר הרלוונטי, פסיקה רלוונטית למקרה הספציפי, איתור מומחים, בדיקת קווי הגנה אפשריים, הליכי שיקום ועוד.

     

     

    ממליצים עלינו