עורך דין פלילי אלון שליכטר

מקצועיות, אמינות וחתירה לניצחון

ליעוץ ראשוני חייגו

054-6762373

משרד עו’’ד פלילי אלון שליכטר

השאירו כאן פרטים או התקשרו 054-6762373

    עורך דין סייבר

    (106)

    עו"ד סייבר אלון שליכטר

    תחום הסייבר הוא אחד מהתחומים החמים ביותר שנכנסו לחיינו בשנים האחרונות. הטכנולוגיה והחדשנות הובילו ליצירת עולם חדש – העולם הוירטואלי, הנוגע לכולנו בין אם נרצה ובין אם לא. החיים בעולם הוירטואלי כוללים הרבה דברים טובים שמקלים ועוזרים להעלות את נוחות ואיכות החיים שלנו, אך טמונות בהם לא מעט צרות ובעיות. תחום הסייבר וההגנה ברשת, נועד להתמודד עם בעיות מסוג זה, אשר ברובן מהוות עבירות פליליות לכל דבר ועניין. אם הייתם קורבן לעבירת סייבר או שנפתח נגדכם תיק בחשד לביצוע עבירות סייבר, כדאי לפנות בהקדם לעורך דין מקצועי המתמחה בעבירות סייבר ועבירות רשת.

    עורך דין סייבר הוא עורך דין בעל הידע והכלים לניהול ולטיפול בענייני סייבר ואבטחת המידע. עורכי הדין לענייני סייבר מטפלים בכלל האזרחים והעסקים שנתקלים בבעיות סייבר ואבטחת המידע ומנסים לסיים את הטיפול בכך שהם יוכלו לחזור לחיים רגילים ככל האפשר. עורכי הדין האלה מאפשרים לאנשים ולעסקים להגיש ערעורים ולטפל בנושאי הגנת הפרטיות ואבטחת המידע כגון הפרת אינטרנט, גניבת מידע, הפרת הסכם וניהול המכתבים והאישורים הנדרשים לטיפול בעניינים אלה. עורכי הדין האלה גם מסייעים בעבודה מול המשטרה ומערכת המשפט בכדי לזהות את כל האופציות האפשריות לטיפול בבעיות סייבר ואבטחת המידע ולסיים את הטיפול בכך שהאזרח או העסק יזכה לפיצוי כספי על הנזק שנגרם ו/או לפעולה משפטית וענישה כנגד הגורמים מעורבים בביצוע העבירה.

    מתי נצטרך להיעזר בעורך דין סייבר?

    למרבה הצער, עבירות סייבר הפכו לעניין שבשגרה במהלך השנים האחרונות. עם כל ההגנות האפשריות, עדיין יש הרבה אנשים שמוצאים את עצמם קורבן לעבירות ותרמיות רשת שונות. אם אתם מעורבים בעבירות מסוג זה, הן בתור קורבן והן בתור חשודים, תשמחו לדעת שקיימים עורכי דין עם ידע וניסיון בתום הסייבר שיעזרו לכם לצאת מהצרה בצורה הטובה והמהירה ביותר והגנה על הזכויות והצדק שלכם.

    איך מוצאים עורך דין סייבר מקצועי?

    בכדי שתוכלו להיות בטוחים שתיוצגו ברמה הנדרשת בתיקים מסוג זה, חשוב לוודא שעורך הדין שלכם בקיא בתחום הסייבר והסוגיות המשפטיות הנלוות אליו. במשרד עוורכי הדין הפלילי של אלון שליכטר, נשמח לתת לכת את הייצוג והייעוץ המשפטי המקצועי והאמין ביותר בתחום עבירות הסייבר ולהוציא את האמת והצדק שלכם לאור.

    עורך דין סייבר עם מומחיות ייחודית

    עורך דין סייבר עם מומחיות ייחודית

    המהפכה הטכנולוגית הובילה לתחום חדש ונרחב למדי של עבירות – כאלה המבוצעות באמצעות כלים מתקדמים ובפרט דרך האינטרנט. בהתאם יש גם ביקוש הולך וגובר לשירותיו של עורך דין סייבר, שמסייע ללקוחותיו במגוון דרכים. עו"ד אלון שליכטר כבר עזר למי שנחשדו או הואשמו בפשעי סייבר, וצבר ניסיון ספציפי יקר ערך.

    הדרכים שבהן עורך דין סייבר מסייע ללקוחותיו

    * הגשת תביעת נזיקין – אם בוצעה כנגדכם עבירה מתחום הסייבר, ונגרם לכם נזק, תוכלו להגיש תביעת נזיקין כנגד הגורם המזיק.

    * ייעוץ לקראת חקירת משטרה – אם אתם חשודים בביצוע עבירה כזו או אחרת הקשורה למחשבים ולאינטרנט, ייעוץ מקצועי של עורך דין לפני החקירה במשטרה יעזור לכם להגיע אליה מוכנים באמת, כך שלא תסבכו את עצמכם עקב הלחץ וחוסר הבקיאות.

    * מניעת מעצר – כל מעצר, גם אם למספר ימים מועט יחסית, הוא חוויה קשה שעלולה לגרום ללחץ כבד וקושי של ממש להתמודד עם החוקרים. עורך דין מיומן יודע להשתמש בכלים משפטיים שונים כדי לשכנע שופט מעצרים להימנע משליחת אדם למעצר עקב עבירת סייבר.

    * ייצוג בשימוע – בחלק מהמקרים נערך לאדם שהוחלט להגיש נגדו כתב אישום שימוע. זוהי הזדמנות מצוינת להציג טיעונים רלוונטיים בפני התביעה, אבל חשוב לעשות זאת באופן מושכל כדי לא לחשוף מוקדם מדי קלפים מנצחים. לכן נדרש עורך דין מנוסה.

    * הגנה משפטית אפקטיבית – כשעבירת סייבר מובילה לכתב אישום, רק עורך דין בעל בקיאות גם בפן המשפטי וגם בפן הטכנולוגי יכול להספק את הייצוג הטוב ביותר האפשרי, ואסור להתפשר על כך.

    התעדכנות מתמדת בתחום ולמידה מעמיקה של פרטי המקרה

    עורך דין סייבר מטפל במגוון רחב של עבירות מחשב. ביניהן: הונאה (לדוגמה, השגת פרטי כרטיסי אשראי דרך האינטרנט ורכישת מוצרים באמצעותם), זיוף, התחזות, הטרדה (לרבות הטרדה מינית דרך המחשב או באמצעות מחשב) ועוד. בהתאם נדרשת הבנה מעמיקה בכל הנוגע לשימושי מחשב ולפשעי סייבר, ולכן עו"ד אלון שליכטר מקפיד להתעדכן באופן קבוע בנושאים אלה כמו גם לגבי החוק והפסיקות בנוגע לעבירות סייבר. מרכיב נוסף בשירות הוא גיבוש אסטרטגיה אופטימלית בהתאם למאפייני התיק, ויישום נחוש שלה מול כל הרשויות.

    אודות המשרד

    המשרד מייצג באופן יום-יומי עשרות לקוחות בכל הארץ בדין הפלילי והתעבורה, דבר המקנה ניסיון מעשי מול מגוון גורמים. כל תיק שמגיע למשרד נבחן בצורה קפדנית ומדוקדקת, תוך סדר פעולות מיוחד שהוקם לאחר ניסיון רב, דבר המבטיח ייצוג מקצועי מבחינת קבלת כל החומר הרלוונטי, פסיקה רלוונטית למקרה הספציפי, איתור מומחים, בדיקת קווי הגנה אפשריים, הליכי שיקום ועוד.

     

     

    ממליצים עלינו