עורך דין פלילי אלון שליכטר

מקצועיות, אמינות וחתירה לניצחון

ליעוץ ראשוני חייגו

054-6762373

משרד עו’’ד פלילי אלון שליכטר

השאירו כאן פרטים או התקשרו 054-6762373

    סחר בסמים – בלי עורך דין אתם עלולים להסתבך!

    ()

    אי אפשר להתעלם משינויים מהותיים בנורמות חברתיות: אם פעם סוחרי סמים נתפשו כעבריינים מסוכנים, כיום ישנם סמים שהחברה מעלימה עין ביחס אליהם, ואפילו מתייחסת לשימוש בהם כנורמטיבי. בהתאם גם מי שסוחר בסמים אלה נתפש יותר כמי שמעניק שירות מבוקש ופחות כפושע. יחד עם זאת אי אפשר להתעלם גם מהעובדה שהחוק מתייחס לעבירת סחר בסמים אחרת לגמרי. גם המשטרה, גם הפרקליטות וגם בתי המשפט מתייחסים בחומרה לסחר בסם כזה או אחר, ולכן אם אתם חשודים בביצוע עבירה זו, הצעד הנכון ואפילו ההכרחי הוא לפנות מיד לעורך דין מיומן. עו"ד אלון שליכטר הוא עורך דין פלילי עתיר ניסיון, כולל בתחום הספציפי של עבירות סמים לרבות סחר.

    דגשים חשובים לגבי עבירת סחר בסמים

    * סמים "קלים" וסמים "קשים" – החברה מבחינה בין סוגים שונים של סמים, וגם מבחינה פיזיולוגית יש הבדלים בין למשל קנאביס והרואין. יחד עם זאת בחוק אין הגדרה של סם "קל" או "קשה", ולכן סחר בכל סוג של חומר אסור עלול להוביל לענישה חמורה.

    * כמות – פקודת הסמים המסוכנים כוללת הגדרה ברורה ורף מדויק שעד אליו כמות הסם נחשבת לכזו המיועדת לצריכה עצמית. לדוגמה, עד 15 גרם קנאביס, עד 0.3 גרם קוקאין ועוד. מי שנתפס עם כמות גדולה יותר, גם אם לא התכוון לסחור בה, עלול להיענש בחומרה כאילו הוא סוחר סמים.

    * עונש – העונש המרבי על סחר בחומרים המוגדרים כסמים הוא עד 20 שנות מאסר. כמו כן ניתן להטיל קנסות כבדים, כולל במקביל למאסר. זהו גם העונש המרבי לעבירות גידול וייצור סמים.

    ייצוג נחוש לאורך כל שלבי ההליך הפלילי

    השירות של עו"ד אלון שליכטר במקרים של חשד בביצוע עבירת סחר בסמים כולל ייעוץ לקראת החקירה במשטרה, ייצוג בבית דין למעצרים על-מנת למזער את הסיכון למעצר ממושך, גיבוש הסדר טיעון במקרים שבהם זוהי האסטרטגיה הטובה ביותר עבור הלקוח כשבאופן טבעי מדובר על הסדר בתנאים נוחים, וגם ייצוג בבית משפט כשהתיק מגיע לכדי העמדה לדין. לאורך כל התהליך השירות מתאפיין בנחישות רבה, ובמיצוי כל האפשרויות להושיט עזרה מועילה ללקוח.

    אודות המשרד

    המשרד מייצג באופן יום-יומי עשרות לקוחות בכל הארץ בדין הפלילי והתעבורה, דבר המקנה ניסיון מעשי מול מגוון גורמים. כל תיק שמגיע למשרד נבחן בצורה קפדנית ומדוקדקת, תוך סדר פעולות מיוחד שהוקם לאחר ניסיון רב, דבר המבטיח ייצוג מקצועי מבחינת קבלת כל החומר הרלוונטי, פסיקה רלוונטית למקרה הספציפי, איתור מומחים, בדיקת קווי הגנה אפשריים, הליכי שיקום ועוד.

     

     

    ממליצים עלינו