עורך דין פלילי אלון שליכטר

מקצועיות, אמינות וחתירה לניצחון

ליעוץ ראשוני חייגו

054-6762373

משרד עו’’ד פלילי אלון שליכטר

השאירו כאן פרטים או התקשרו 054-6762373

    כך תמצאו עורך דין פלילי מומלץ

    ()

    הרשעה בעבירה פלילית עלולה להוביל לעונש חמור, לרבות מאסר בפועל. עוד קודם לכן עלול אדם החשוד בביצוע עבירות סמים, מרמה, תקיפה, הטרדה מינית, אחזקת נשק בניגוד לחוק ועוד למצוא עצמו עצור לפרק זמן לא מבוטל, ואפילו עד תום ההליכים המשפטיים נגדו. בהתאם יש חשיבות רבה לבחירה נכונה של עורך דין פלילי, וכאן בעמוד תמצאו המלצות רלוונטיות.

    לא להתפשר על ניסיון רלוונטי

    המפתח הראשון לקבלת השירות הטוב ביותר האפשרי מעו"ד פלילי הוא ניסיון – ולא רק ניסיון באופן כללי, אלא ניסיון רלוונטי למקרה שלכם. עורך דין שייצג בהצלחה נאשמים בתקיפה לא בהכרח יספק ייצוג איכותי באמת למי שעומד לדין עקב עבירות מרמה. באופן דומה איש מקצוע שרשם הצלחות רבות בשחרור ממעצר עלול להתגלות כבינוני בניהול משפט, תהליך שמחייב יכולות שונות לגמרי.

    זמינות מרבית

    מומלץ לוותר על שירותיו של עורך דין שאינו זמין עבורכם, גם אם הוא בעל ניסיון רלוונטי נרחב ובקיאות מעמיקה. חשוב לזכור שבהליך הפלילי המדינה היא התובעת, ועל-מנת שלא לשלם מחיר יקר שלא לצורך, עורך הדין חייב לעמוד לצדכם בכל נקודת זמן שבה תזדקקו לו, ולפעמים גם באופן מידי. בפרט חשוב לוודא מי באמת מטפל בתיק שלכם כשעובדים מול משרד עורכי דין גדול שבו יש גם אנשי מקצוע ותיקים וגם מתחילים.

    המלצות – רק ממי שקיבל באופן אישי שירות מעורך הדין

    אפשר לחפש המלצות אודות עורך דין ספציפי, אבל חוות דעת מועילה באמת יכול לספק רק מי שקיבל באופן אישי שירות מאותו עורך הדין. כדאי להקפיד על הכלל הזה גם כשההמלצה ניתנת ברשת חברתית כזו או אחרת וגם כשהיא דרך מכר. בנוסף מומלץ לבקש מהממליץ חוות דעת מפורטת ככל האפשר, על כל הסעיפים הרלוונטיים (בקיאות, זמינות, מחויבות, נחישות, היכרות עם המערכת ועוד).

    עו"ד אלון שליכטר הוא עו"ד פלילי עתיר ניסיון יוצא משרד המשפטים. הוא אמון על בחירת האסטרטגיה המיטבית עבור כל תיק שבו הוא מטפל, ובנוסף מקפיד על דיסקרטיות מלאה ועל זמינות מרבית.

    אודות המשרד

    המשרד מייצג באופן יום-יומי עשרות לקוחות בכל הארץ בדין הפלילי והתעבורה, דבר המקנה ניסיון מעשי מול מגוון גורמים. כל תיק שמגיע למשרד נבחן בצורה קפדנית ומדוקדקת, תוך סדר פעולות מיוחד שהוקם לאחר ניסיון רב, דבר המבטיח ייצוג מקצועי מבחינת קבלת כל החומר הרלוונטי, פסיקה רלוונטית למקרה הספציפי, איתור מומחים, בדיקת קווי הגנה אפשריים, הליכי שיקום ועוד.

     

     

    ממליצים עלינו