עורך דין פלילי אלון שליכטר

מקצועיות, אמינות וחתירה לניצחון

ליעוץ ראשוני חייגו

054-6762373

משרד עו’’ד פלילי אלון שליכטר

השאירו כאן פרטים או התקשרו 054-6762373

    חקירה משטרתית בלי ליפול בפח – בעזרת עורך דין פלילי מיומן

    ()

    חקירה משטרתית היא אירוע מלחיץ, גם אם כבר הייתם בסיטואציה הזו בעבר ובוודאי שאם זוהי הפעם הראשונה שלכם. אחת הדרכים האפקטיביות ביותר להגיע רגועים יותר היא לאסוף מקסימום מידע לקראת החקירה, בעזרת עורך דין מנוסה. למעשה ייעוץ של עו"ד פלילי מיומן מכין אתכם לאירוע מכל הבחינות, וכך תצלחו אותו בשלום. עו"ד אלון שליכטר מספק שירות זה בסטנדרטים גבוהים במיוחד, מתוך מודעות לגודל האחריות.

    מה חשוב לדעת לפני חקירה משטרתית?

    * איסוף מידע – החוקרים לא ששים לנדב אינפורמציה, וגם לא מחויבים לענות על שאלות של נחקרים, אבל תמיד כדאי לנסות להבין למה בעצם אתם נחקרים. בפרט כדאי לברר האם אתם חשודים בביצוע עבירה כלשהי, ואם כן מהי העבירה ומתי בוצעה לטענת המשטרה.

    * חוקר אינו חבר – יש חוקרי משטרה שהדרך שלהם להשיג את המידע שהם מחפשים היא יצירת חיבור רגשי עם הנחקר. כשאדם נמצא בתחנת המשטרה הוא מן הסתם חווה סטרס, ולכן הידידותיות קוסמת לו. חשוב לזכור שאף חוקר הוא לא חבר שלכם, ושתמיד, אבל תמיד, האינטרסים של החוקר הם לבצע את העבודה שלו ולא לדאוג לכם.

    * הבטחות אינן רלוונטיות – חוקרי משטרה לא מוסמכים להבטיח שום דבר לגבי התיק בהמשך הדרך. לאחר השלמת החקירה במשטרה הוא עובר בכל מקרה לתביעה או לפרקליטות, ולגופים אלה יש את השיקולים שלהם.

    * לא לענות על מה שלא נשאלתם – אין צורך להאריך בתשובות או לפרט יותר מדי. אין טעם לענות על מה שלא נשאלתם ולספק מידע שאתם לא יכולים לדעת איך הוא ישמש את חוקרי המשטרה. מצד שני גם לא מומלץ לנקוט באסטרטגיית שתיקה (אלא אם כן עורך דין מיומן המליץ לכם לעשות זאת).

    ייעוץ מקיף בזמינות גבוהה

    עו"ד אלון שליכטר מייעץ למי שצפויה להם חקירה משטרתית על בסיס הניסיון הרב שצבר כעורך דין פלילי. כמו כן הוא מקפיד על זמינות מרבית, כך שאף פעם לא תצטרכו להתייצב לבד ולא מוכנים מול חוקרי המשטרה, שעשויים להיות מיומנים מאוד ולהונות גם את האנשים האינטליגנטיים והחדים ביותר.

    אודות המשרד

    המשרד מייצג באופן יום-יומי עשרות לקוחות בכל הארץ בדין הפלילי והתעבורה, דבר המקנה ניסיון מעשי מול מגוון גורמים. כל תיק שמגיע למשרד נבחן בצורה קפדנית ומדוקדקת, תוך סדר פעולות מיוחד שהוקם לאחר ניסיון רב, דבר המבטיח ייצוג מקצועי מבחינת קבלת כל החומר הרלוונטי, פסיקה רלוונטית למקרה הספציפי, איתור מומחים, בדיקת קווי הגנה אפשריים, הליכי שיקום ועוד.

     

     

    ממליצים עלינו