עורך דין פלילי אלון שליכטר

מקצועיות, אמינות וחתירה לניצחון

ליעוץ ראשוני חייגו

054-6762373

משרד עו’’ד פלילי אלון שליכטר

השאירו כאן פרטים או התקשרו 054-6762373

    ביטול כתב אישום באחוזי הצלחה גבוהים

    ()

    משפט, גם אם מסתיים בזיכוי, מחייב נאשם לבזבז זמן יקר. ישנה כמובן גם עוגמת נפש ניכרת, וכתם שיהיה קשה להסיר – גם אם כאמור גזר הדין יהיה 'זכאי'. בהתאם כדאי לבחון את ההיתכנות של ביטול כתב האישום. עו"ד אלון שליכטר הצליח במקרים רבים לבטל כתבי אישום, גם במצבים מורכבים, ובכל מקרה הוא מקפיד על יושרה מלאה וממליץ לפעול לשם ביטול כתב אישום רק כשיש לכך היתכנות אמיתית.

    ביטול כתב אישום מול הרשויות השונות

    * מול רשות התביעה – החוק מחייב עריכת שימוע לכל חשוד שישנה כוונה להגיש נגדו כתב אישום בגין עבירה המוגדרת כ"פשע" (כלומר עבירה שהעונש המרבי עליה הוא למעלה מ-3 שנות מאסר). במסגרת השימוע החשוד/נאשם מורשה להציג את הטיעונים שלו, לעיתים בעל-פה ולעיתים בכתב. ניתן, כמובן, להגיע לשימוע עם עורך דין שישכנע את התביעה כי התיק לא מצדיק משפט או שישנו סיכוי גבוה לזיכוי.

    * מול בית המשפט – ישנן כמה וכמה עילות שיובילו את בית המשפט לבטל כתב אישום שהוגש ע"י התביעה המשטרתית או הפרקליטות. עילה נפוצה אחת היא הגנה מן הצדק, למשל בגלל אכיפה בררנית או עקב שיהוי ממושך במיוחד בהגשת כתב האישום. יש גם כתבי אישום שמבוטלים בעקבות אי קיום שימוע כפי שמחייב החוק, וגם מחדלי חקירה עשויים להניע את בית המשפט לבטל כתב אישום. ישנם גם טעמים טכניים כך שלעורך דין מיומן יש מנעד רחב של דרכי פעולה אפשריות.

    ניסיון רחב היקף ומחויבות אמיתית לכל אדם

    ביטול כתב אישום מחייב קודם כל בחינה מדוקדקת של התיק, של חומר הראיות ושל הנסיבות. רק לאחר מכן ימליץ עו"ד אלון שליכטר על פעולה מתאימה, בין אם מול רשות התביעה ובין אם מול בית המשפט. הניסיון הרב שצבר עו"ד שליכטר מתורגם לאסטרטגיה מדויקת, ובזכות המחויבות המלאה שלו לכל מי שפונה אליו לעזרה גם היישום יהיה מדויק ומועיל. עוד כדאי לדעת כי ביטול כתב אישום מבטיח גם שלא יישאר רישום פלילי בעייתי, זאת בנוסף לחיסכון הניכר בזמן.

    אודות המשרד

    המשרד מייצג באופן יום-יומי עשרות לקוחות בכל הארץ בדין הפלילי והתעבורה, דבר המקנה ניסיון מעשי מול מגוון גורמים. כל תיק שמגיע למשרד נבחן בצורה קפדנית ומדוקדקת, תוך סדר פעולות מיוחד שהוקם לאחר ניסיון רב, דבר המבטיח ייצוג מקצועי מבחינת קבלת כל החומר הרלוונטי, פסיקה רלוונטית למקרה הספציפי, איתור מומחים, בדיקת קווי הגנה אפשריים, הליכי שיקום ועוד.

     

     

    ממליצים עלינו