Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

עורך דין פלילי אלון שליכטר

מקצועיות, אמינות וחתירה לניצחון

ליעוץ ראשוני חייגו

054-6762373

משרד עו’’ד פלילי אלון שליכטר

השאירו כאן פרטים או התקשרו 054-6762373

    משרד עו’’ד אלון שליכטר
    מקצועיות · אמינות · חתירה לניצחון

    לקביעת ייעוץ משפטי מקצועי השאירו כאן פרטים או התקשרו 054-6762373

      אודות המשרד

      המשרד מייצג באופן יום-יומי עשרות לקוחות בכל הארץ בדין הפלילי והתעבורה, דבר המקנה ניסיון מעשי מול מגוון גורמים. כל תיק שמגיע למשרד נבחן בצורה קפדנית ומדוקדקת, תוך סדר פעולות מיוחד שהוקם לאחר ניסיון רב, דבר המבטיח ייצוג מקצועי מבחינת קבלת כל החומר הרלוונטי, פסיקה רלוונטית למקרה הספציפי, איתור מומחים, בדיקת קווי הגנה אפשריים, הליכי שיקום ועוד.

       

       

      ממליצים עלינו

       

      יתרונות המשרד

      טקטיקה ואסטרטגיה

      הייצוג מתחיל בפגישת היכרות בה נעמיק בכל הפרטים ההכרחיים לייצוג איכותי בתיק, בהתאמה לצרכיו האישים של הלקוח.

      ייצוג אישי מול לקוח

      משרד עורך דין פלילי אלון שליכטר, עוסק בתחום המשפט הפלילי ודיני התעבורה כתחום בלעדי של המשרד

      מקצועיות וחתירה לניצחון

      "הלוחמה הטובה ביותר היא לא בשדה הקרב אלא באמצעות שיבוש תכוניותיו של האויב", סון טסו, מצביא צבאי כותב הספר אומנות המלחמה

      יחס איכותי וליווי נכון

      אנחנו בתקשורת

      משרד עו’’ד פלילי אלון שליכטר

      השאירו כאן פרטים או התקשרו 054-6762373

        עורך דין פלילי

        כשעסקינן בעבירות של דיני נפשות, ישנה חשיבות מכרעת לבחירה בעורך דין שהמשפט הפלילי הוא עיסוקו העיקרי, שהוא בקיא בעולם הפלילי ויש לו את הניסיון המשפטי והכלים הדרושים לבניית מערך הגנתי חזק בכל סוגי העבירות.

        לגישתו ולהלך חשיבתו של עורך דין פלילי, לאופן בו יתכנן את ההליך וההחלטות שיקבל, תהיינה השלכות רוחביות על תוצאות ההליך כפועל יוצא של זה.

        אי לכך, חשוב לבחור בעורך דין שהוא בעל המומחיות והניסיון המקנים לו את היכולת להעניק ייצוג הולם ולספק ללקוחותיו פתרונות מתאימים נוכח המסכת הראייתית בתוך סד הזמנים הנתון.

        עורך דין פלילי – ייעוץ מקצועי, ייצוג וליווי חשודים

        עורך דין אלון שליכטר עוסק בייעוץ מקצועי, ייצוג וליווי חשודים ונאשמים במגוון עבירות והליכים פליליים בפריזמות שונות – החל מתיקים קטנים בגין עבירות המסווגות כחטא או עוון ועד עבירות פשע בנסיבות מחמירות.

        עורך דין שליכטר עושה שימוש בתשתית הידע המשפטי הענפה שברשותו ובניסיון המעשי הרב שצבר במהלך שנות פעילותו כעורך דין פלילי, לצורך ניהול נבון ומושכל של מהלך ההגנה בהליך הפלילי וחתירה אל התוצאה המיטבית עבור לקוחותיו.

        לעורך דין אלון שליכטר ניסיון משפטי מוכח בייצוג בכל סוגי העבירות הפליליות, בין היתר בעבירות אלימות ותקיפה, עבירות מין, עבירות שוחד, עבירות שוד, גניבה ופריצה, עבירות שימוש וסחר בסמים, זנות, משחקים אסורים, הימורים, עבירות המתה כגון גרימת מוות ברשלנות, הריגה ורצח, וכן עבירות צווארון לבן. עורך דין שליכטר עוסק באופן קבוע בליווי וייצוג אסירים פליליים ומתן ייעוץ וייצוג משפטי מקיף לנפגעי עבירה.

        עורך דין פלילי מומלץ – משפט פלילי ודיני תעבורה

        פעמים רבות אדם זקוק לעזר כנגדו – איש המפתח שיש בידו לסייע לאדם להיחלץ מן המצוקה אליה נקלע. כאשר אנו סובלים מבעיה רפואית, נפנה אל הרופא שתחום מומחיותו רלוונטי לגבינו ויש לו את הכלים לתת את האיבחון המדויק ביותר ובהתאם לזה להנפיק את המרשם לתרופה הנכונה.

        בדומה לכך, רק עורך דין שעוסק בדין ובפרוצדורה הפלילית יום יום, שניסיונו המעשי עשיר, שהוא יודע מה נחוץ על מנת להשיב לעציר את חירותו או לשפר את תנאי מעצרו והוא מנוסה בהופעות בבתי המשפט בהליכים פליליים, יכול להעניק ללקוחו הגנה מקסימלית ונבונה, "לשלוף" את הקלף הנכון מהשרוול בתזמון המדויק, לצמצם את חשיפתו כחשוד או כנאשם ולהשיג עבורו את התוצאות המיטביות.

        פניה אל משרד עו"ד פלילי אלון שליכטר

        בהליכים פליליים אין הזדמנות לערוך "מקצה שיפורים" ולתקן נזקים שנגרמו לחשוד או לנאשם שניתן היה למנוע אותם בשלבים מוקדמים בזכות ייצוג משפטי מקצועי. עורך דין ותיק, מוכשר ויצירתי ככל שיהיה, אינו יכול להעניק לחשוד/נאשם בפלילים את המעטפת ההכרחית עבורו כאשר על כף המאזניים מונחים עניינים של דיני נפשות ומחייבים ניסיון מעשי בניתוח של התיק ויכולת להזים ולקעקע את ממצאי התביעה וראיותיה.

        כאשר אתה בוחר בעורך הדין שייצג אותך בהליך פלילי, אתה מניח בידיו הנאמנות את חירותך, את שמך הטוב ואת עתידך ועתיד משפחתך. משרד עו"ד אלון שליכטר עוסק שנים בליווי וייצוג נאשמים וחשודים בפלילים במסירות, ברגישות ובנחישות ולזכותו הליכים רבים שהסתיימו בזיכוי מוחלט של הנאשם וביטול כתב האישום והסדרי טיעון להקלת הענישה.

        עורך דין פלילי מומלץ

        לא מן הנמנע, כי הליכי חקירה ומעצר שנפתחים כנגד אדם והליך פלילי שנופל עליו כרעם ביום בהיר, יהיו עבורו ועבור משפחתו משבר של ממש. חשוד שזומן לחקירה או נאשם שהוגש נגדו כתב אישום זקוקים לאיש מפתח שיפעל עבורם נמרצות וללא מורא אל מול רשויות האכיפה ובית המשפט בכל הערוצים האפשריים, יתכנן את מהלכיו בתבונה ועל סמך ניסיונו המעשי ינהל את מערך ההגנה תוך יישום מיטבי של הבנתו את דיני הראיות והדין הפלילי המהותי והפרוצדורלי – תוך מתן שירות ויחס אישי, הבנה של המצב הנפשי בו נתון לקוחו והקפדה על זמינות לאורך כל שעות היממה.

        זקוקים לשירותיו של עורך דין פלילי מומלץ? צרו קשר עם משרד עו"ד אלון שליכטר.

        עורך דין פלילי מומלץ – הבחירה החשובה ביותר בהליכים פליליים

        לבחירה בעורך דין שהוא מומחה למשפט פלילי כבר בשלבי החקירה המוקדמים במהלכם נאספים ראיות ועדויות היא קריטית ומשמעותית במידה שיש בה כדי להכריע את המשך ההליך, אופיו ולהשפיע על הכרעת הדין והענישה.

        מומחיותו של עורך הדין במשפט הפלילי באה לידי ביטוי, בין היתר, בהיכרותו עם גורמי החקירה והתביעה ובבקיאותו ברזי הפרוצדורה והמערכת הפלילית המתבטאים ביכולתו לתכנן את צעדיו ולנקוט את הפעולות הדרושות לטיפול נכון בכל סוגייה ולקבל עבור לקוחו את ההחלטה הנבונה והנכונה ביותר בכל שלב.

        ייצוג משפטי מקיף ע"י עורך דין פלילי מומלץ

        משרד עו"ד שליכטר מספק ללקוחותיו מעטפת משפטית שלמה ומעניק ליווי שוטף ומקצועי ללא פשרות במהלך החקירה, ייצוג בשלבי המעצר והשחרור ובהליך השימוע, סגירת התיק בהסדר טיעון, ביטול כתב האישום, עיכוב הליכים, סיום ההליך באי-הרשעה, מחיקת הרישום הפלילי, ערעור פלילי, הגשת בקשות חנינה וניהול משפט פלילי בערכאות המשפטיות השונות תוך הקפדה על יסודיות, שקיפות, אמינות ודיסקרטיות מוחלטת. עורך הדין שליכטר ומשרדו עומדים על שירותיות וזמינות לאורך כל שעות היממה, שבעה ימים בשבוע, בכל אזורי הארץ.

        עזרתו של עורך דין פלילי בתיק אישום בפלילים

        אישום בפלילים יכול לחסל קריירה של אדם, להוביל לריצוי מאסר בפועל, לפגוע בשמו הטוב של אדם ולחבל בכושר ההתפרנסות שלו. כדי להתמודד עם חשד או אישום בפלילים, עליכם לפנות לעו”ד פלילי מנוסה שייעץ לכם באשר לדרך הפעולה המיטבית ביותר עבורכם בנסיבות העניין. משרד עורכי הדין בניהולו של עו"ד אלון שליכטר מספק שירות ברמה גבוהה, תוך בניית אסטרטגיה מדויקת וליווי צמוד של הלקוח – והכל עד לסיום ההליך, תוך שמירה על דיסקרטיות מרבית.

        עו"ד פלילי

        אם מצאת את עצמך מתמודד עם כתב אישום שהופעל נגדך, או לחלופין רוצה לערער או למחוק רישום פלילי, האדם העיקרי שיכול לסייע לך בכך הוא עורך דין.

        בבסיס ההליך הפלילי מופנית האשמה מצד המדינה, כלפי אדם שביצע לכאורה עבירה. מדובר בהליך מורכב ומסועף, במהלכו מבקשים לברר האם האדם אכן אשם בעבירה המיוחסת לו, ולבסוף איזה עונש הוא צפוי לקבל. כמובן שהתוצאה יכולה לבוא על חשבון חירויותיו הבסיסיות של הנאשם, ולפגוע בהן.

        ענפי הדין הפלילי

        ישנם הרבה ענפי דין פלילי, המתפרשים על פני תחומים שונים בחיים. בין היתר מדובר בעבירות מין, אלימות במשפחה, הונאה, עבירות סמים, עבירות אלימות, סחיטה ואיומים, הימורים, זיוף ושוחד ועוד. כמובן שכל עו"ד הוא בעל התמחות בענף פלילי מסוים, וכדי לקבל ייצוג משפטי הולם, השאיפה היא לשכור שירותים של מומחה בתחום. הוא יידע כיצד להשתמש בנגזרות החוק לטובתכם, וככל שיהיה בעל יותר ניסיון, כך יעשה זאת בצורה טובה ואפקטיבית יותר.

        סיוע של עורך דין פלילי

        מנגנון האישום הוא די חסר צדק בבסיסו – אזרח פשוט וחסר כל ידע משפטי שנתבע על ידי המדינה, גורם כוח בלתי נלאה בעל משאבי ידע עצומים. כאן בדיוק נכנס הסיוע של עורך הדין הפלילי, מי שיש לו ניסיון וידע בתחום, והוא האמון על ייצוג האזרח טרם המשפט, במהלכו וגם אחריו במידת הצורך.

        טרם הגשת כתב האישום

        לפני הגשת כתב האישום, עורך דין פלילי מייעץ לנאשם כיצד לפעול במהלך חקירתו במשטרה, בזמן הליכי המעצר וכן ביתר התהליכים המקדימים.

        משרד עורכי דין פלילי שיעזור לכם לאחר הגשת כתב האישום

        ישנם מספר אפיקי סיוע אפשריים של עורך דין לאחר הגשת כתב אישום: הוא יכול לסייע בניהול ההליך המשפטי ובזיכוי הנאשם, בהפחתת העונש או בהפחתה של חומרת המעשים שמיוחסים לו. לאחר שמסתיים המשפט ופסק הדין ניתן, עורך דין פלילי יכול לעזור לנאשם להתמודד מול גורמים פורמליים מעורבים, כמו פסיכיאטר מחוזי, קצין מבחן, האחראי על עבודות השירות וכו', שכן לחוות דעתם יש משמעות רבה על תוצאות המשפט וגזר הדין. עו"ד מקצועי ובעל שם כעו"ד אלון שליכטר, יוכל לסייע לכם בכל נושא. פנו אליו בהקדם.

        משרד עורכי דין פלילי

        לא רק נוכלים ופושעים מיומנים, גם אזרחים מן השורה מוצאים עצמם מתמודדים עם כתב אישום או חקירה פלילית. ההתמודדות מול מערכת המשפט עשויה להיות לא פשוטה, היא כרוכה באתגרים ובקשיים רבים, וכדי לצלוח אותם צריך להיעזר בשירותיו של עורך דין פלילי מומלץ.

        בחירה בעורך דין פלילי על פי המלצות

        הדרך הכי טובה לבחור עורך דין פלילי, היא על ידי המלצות של מיוצגים קודמים שלו, שאתם מכירים וסומכים עליהם. זה יכול להיות חברים טובים או אנשים מהמעגל המשפחתי הקרוב, אשר פנו לאותו עורך דין וכבר קיבלו ממנו ייצוג משפטי שהתגלה כמקצועי וטוב. ככל שתבחרו בעורך דין מומלץ, כך הסיכוי לקבל הגנה משפטית טובה יעלה, ואתם תדעו שאתם מתחילים דרך משותפת עם איש מקצוע הגון וסבלני.

        עורך דין פלילי מומלץ שבקיא במערכת החוק

        הפרמטר החשוב ביותר בעת בחירת עורך דין, הוא מידת הבקיאות שלו בהיבטיו השונים של החוק הפלילי. מוטב לבחור בעורך דין שמתעסק בענף הפלילי בלבד, שנחשב גם ככה למורכב, רחב וייחודי, משום שרק מי שעוסק בו וחוקר אודותיו בשוטף יוכל לתת מענה הולם בזמן הייצוג המשפטי. מכך נגזרת גם היכולת להיות בקיא בהלכות המשפטיות וככלל במערכת החוק. כמו כן, עורך דין בעל ידע הוא מי שוודאי הגיע להישגים מקצועיים בחייו, פיתח קשרים והעמיק את היכרותו עם גורמי מפתח במערכת המשפטית.

        פנייה למשרד עורכי דין משפט פלילי

        אם המליצו לכם על משרד של עורכי דין, וודאו שעורך הדין שאמון על הייצוג שלכם עומד בכלל ההמלצות שקיבלתם. חשוב לבחון זאת עוד טרם הפתיחה בהליך משפטי, כך שלא תופתעו לגלות בבית המשפט עורך דין אחר מזה שנכח בפגישת הייעוץ הראשונית.

        כמה עולה ייצוג של עורך דין פלילי מומלץ?

        כל עורך דין גובה שכר טרחה בהתאם לוותק ולניסיון שלו בתחום, משום שיש להם משקל מכריע בטיב התוצאות המשפטיות שיתקבלו לבסוף. חשוב לבחון את התמורה המתקבלת ביחס לעלויות, שכן ככל שלעורך הדין יש מוניטין עשיר יותר והצלחות מוכחות, כך הסכום יהיה שווה את התוצאה הסופית. פנו אל עו"ד אלון שליכטר, עו"ד פלילי מנוסה ומומלץ אשר באמתחתו ניצחונות בתיקים רבים.

        איך לבחור עורך דין פלילי מומלץ?

        בחירת עורך דין פלילי נשענת על ההבנה שאתם זקוקים לעו"ד מנוסה, מקצועי, אנושי אשר חתירה לניצחון והשגת תוצאות הם מעלותיו העיקריות. על עו"ד פלילי יש הרבה אחריות וכל החלטה שיקבל במסגרת הייצוג תהיה השפעה רחבת היקף על ההליך המשפטי ולכן יש לבחור עורך דין על ידי מספר נתונים עיקריים: התמחות בלעדית בתחום, ניסיון משפטי, הצלחות, ביקורת גולשים והמלצות. והאם צריך עו"ד פלילי מפורסם?

        עורך דין פלילי מפורסם

        כאשר חברות היח"צ פתחו את שעריהם הם לא תיארו כמה עבודה יהיה להם בתחום עריכת הדין, לכן בחירת עו"ד מפורסם לא תמיד מעידה על ניסיונו והמקצועיות המשפטית שלו, לרוב אלו משרדים גדולים שלאו דווקא עוסקים בתחום הפלילי כתחום עיקרי, לפעמים גם ישנו ריחוק בין המשרד לעו"ד שמייצג על ידי כך שהעו"ד הפלילי המפורסם אינו מייצג אותך בפועל אלא המתמחה או העו"ד השכיר שלו וכמובן על כל הפרסום הזה מישהו צריך לשלם ולכן ישנו סיכויי ששכר הטרחה יהיה גבוהה יותר בשל כך.

        הבנתם שאתם צריכים ייצוג משפטי איכותי בתחום הפלילי? מוזמנים ליצור קשר עם משרדו של עו"ד אלון שליכטר ונשמח לתאם עמכם פגישה!

        שאלות תשובות

        עורך דין פלילי טוב ישאף לבנות קו הגנה מוצלח בו החשוד לא יועמד לדין. במקרה בו החשוד כן הועמד לדין, ראוי שינקוט באסטרטגיית הגנה שתצמצם את העונש למינימום האפשרי. מעבר לכך, עורך הדין חייב להיות בעל ניסיון, שכן בעולם המשפט הפלילי אין חכם כבעל ניסיון. מומלץ לבדוק את ההיסטוריה המשפטית של עורך הדין הפלילי, באילו מקרים טיפל ובאילו תיקים השיג תוצאה מרשימה. במידה ומדובר בייצוג משפטי דרך משרד עורכי דין, יש צורך לברר מי מעורכי הדין יטפל אישית בתיק. משרד עורכי הדין בניהולו של עו"ד אלון שליכטר מספק שירות ברמה גבוהה, תוך בניית אסטרטגיה מדויקת וליווי צמוד של הלקוח והכל עד לסיום ההליך – והכל תוך שמירה על דיסקרטיות מרבית.

        עורך דין פלילי או עריכת דין בפרט היא כותרת מקצועית רחבה, הכוללת מספר תחומי התמחות. כל תחום התמחות במקצוע עריכת הדין הוא בעל אפיונים, ידע נדרש, וסעיפי חוק ספציפיים הרלוונטיים אליו. לכאורה, כל מי שבידו רישיון לעריכת דין יכול לספק סיוע משפטי למי שזקוק לעורך דין פלילי. אך כשם שאיננו מצפים מרופא עיניים שיסתום לנו חור בשן, כך לא יהיה זה נבון לצפות מעורך דין המתמחה בנדל”ן שיהיה ליטיגטור פלילי מצטיין.

        עורך דין פלילי הוא עורך דין שרכש ידע, ניסיון ומומחיות בתחום הפלילי, שהתמחה במסגרת לימודיו, הכשרתו ועבודתו בתחום המשפט הפלילי, ושמאחוריו שורה של תיקים פליליים בהם טיפל. עורך דין פלילי יכול להיות סנגור המגן על נאשמים בתיקים פליליים, או קטגור המייצג את המדינה, שהיא התובעת בתיקים פליליים.

        עורך דין המתמחה במשפט פלילי חייב להכיר על בוריים את החוק והפסיקה הרלוונטיים, ולהתעדכן באופן תדיר בנעשה בתחום באמצעות קריאת חוקים רלוונטיים, פסיקה עדכנית, מאמרים וספרות משפטית. נוסף על הידע שלו, הוא נדרש להיות בעל ניסיון רלוונטי בייצוג של לקוחות בפני בתי המשפט הפליליים.

        כדי להתמודד עם חשד או אישום בפלילים, עליכם לפנות לעו”ד פלילי מנוסה שייעץ לכם באשר לדרך הפעולה המיטבית ביותר עבורכם בנסיבות העניין. משרד עורכי הדין בניהולו של עו"ד אלון שליכטר מספק שירות ברמה גבוהה, תוך בניית אסטרטגיה מדויקת וליווי צמוד של הלקוח – והכל עד לסיום.

        מוצגים בפניכם כמה מהקריטריונים המחייבים למציאת עורך דין פלילי בכלל האזורים בארץ:

        • מקצועיות – עשו מאמץ להתרשם ממקצועיות עורך הדין בתחומו, להבדיל מכישרונו השיווקי. ספק אם הפרקליטות או בית המשפט יתחשבו בהחלטותיהם מאתר האינטרנט או כרטיס הביקור. התחשבו בהופעות עורך הדין בבית המשפט, מסמכים כתובים שיצאו תחת ידיו ויחסי האנוש שלו. בסופו של דבר, מדובר באדם בידיו אתם מפקידים במידה רבה את גורלכם.
        • זמינות – חלק משמעותי מהטיפול של עורך הדין הפלילי כרוך בזמינותו ללקוחו. לעיתים החקירות נערכות בשעות לא שגרתיות והלקוח נתקל בשאלות הדורשות מענה מיידי. לכן, לזמינות של עורך הדין ללקוח חשיבות לכך. אמנם קשה להעריך את זמינות עורך הדין ללקוחו בהמשך הדרך, אך זמינותו בשלבים המוקדמים של יצירת הקשר יכולה לעיתים להעיד על זמינותו. מומלץ לבדוק עוד שלעורך הדין אלטרנטיבות סיוע נוספות מקום בו הוא אינו זמין.
        • תקשורת ויחס – עורך הדין יכול להיות מקצועי ביותר ולגלות הבנה מרשימה במשפט, אך אם לקוחו מתקשה לתקשר עמו או להבינו – מערכת היחסים תיתקל בקשיים והלקוח יתקשה ליישם את עצות עורך דינו. אין זה אומר שעורך הדין צריך לשנות את אופן דיבורו ל"שפת רחוב", אך חשוב שהוא ייתן דגש על כך שהלקוח מבין אותו ואת עצותיו. בנוסף, בסופו של דבר, עורך הדין הוא ניתן שירות וחלק ממתן שירות מקצועי הוא מתן יחס אנושי וטוב.

        עורך דין פלילי מומלץ הוא הרי כל מה שאתם מחפשים. נעצרתם בחשד לעבירות פליליות חמורות? זומנתם לחקירה במשטרה? נחקרתם באזהרה? בנסיבות הללו מוטב שתשכרו את שירותיו של עורך דין פלילי מוקדם במידת האפשר, ואפילו בשלב שלפני מועד החקירה שלכם במשטרה. בחירת עו"ד פלילי שייצג את החשוד מהווה את אחת מההחלטות החשובות ביותר – ולעתים אף להיות קריטית לעתידו, מאחר והיא עשויה להשפיע באופן משמעותי על הכרעת הדין. הכירו את עו"ד אלון שליכטר, שיסייע לכם במקצועיות הדרושה.